23 November 2009

西貢機加加加長版 - 多倫多

2009.11.19 to 23
第 444 次飛行

飛前, 其實冇諗過班多倫多機係咁辛苦....所謂辛苦, 唔止係體力上既累咁簡單, 而係"雞同鴨講"足 15 個鐘既辛苦.....
既然係咁, 激氣係冇用既, 只好樂觀去面對.....將發生既事當作笑話咁睇.....

HKG - YYZ
去程, 唔full, economy class 只得168位客人(full load: 238), 但機上有勁多越南人....越南人既行李不嬲都非常多.....可以一家4 口上機, 已經佔了3 個overhead locker.....大家可以想像到最後係唔full load 既情況下, 所有overhead locker 都可以滿哂....未起飛, 我已經開始有d 擔心回程full load 既情況下點算....(一陣下面會講)
起飛後, 開始同班越南人玩 "超級無敵估字仔"
"what would you like to drink?"
"whita ta, whita ta!!!"
"er.........WATER?""yes! whita ta...whita ta!!!"
***
1st service 完左兩三個鐘, 乘客們開始要杯麵.....就係我忙緊整杯麵既時候....有位女孩子入左黎...
"may I have MAMEMI?" (我記得那女孩子既發音大慨係咁...)
"..I'm sorry, I don't understand....""MEMEMI"
(都話我唔明, 我開始估....我指住D 杯麵)"do u mean noodles?"
"yes"
yeah...估中...估中.....
其實仲有好多"雞同鴨講" 既情況, 不過其他既我已經唔記得啦........
***
另外, 有些問題, 我答完又答, 答完又答......
話說, 太多人問我借筆填入境表, 於是我都有叫客人填完後麻煩還返支筆俾我, 等我可以借支筆俾其他乘客.....
有一家越南人, 填完表, 唔單止將筆還俾我, 連入境表都俾埋我......
"you are going to give this (immigration form) to the immigration officer when you arrive Toronto..."
"ok..."
過左14 個鐘, 差唔多降落多倫多, 我收緊 headset 時....那一家越南人再次將immigration form 交俾我....
那刻, 我先知原來佢地仲未明.....
***
我係 galley 食緊野時, 有位女孩子拎住張入境表, 指住要填寫地址那一部分問我...
"姐姐, 如果我唔知我住邊, 咁點算?"
"咁冇辦法架喎, 唯有留空地址那部分先啦..."
"咁我唔寫地址會唔會有問題?"
"我都唔知....=.="
停左一陣...佢再問...
"咁如果我唔知自己住邊, 點算?"
(唉...又問..) "咁既然你都唔知, 咁寫唔出, 唯有留空住先啦..."
"咁到時入境處既staff 問我住邊咁點算?"
"你係唔係住係你親戚度呀? 如果係, 你米直接話俾位 staff 知你住係親戚度, 但唔知地址囉..."
"咁如果佢問我地址點算呀?"
(救命)" 咁你米話俾佢知你唔知囉..."

小女孩個樣無奈, 但我相信我個樣仲無奈.....
我心諗: 你唔知自己住邊, 咁唔通我會知咩? 女孩猶豫左一陣, 就出左 galley...
呢個時候, 阿姐準備入 galley, 但已經俾小女孩截住左.....於是我都唔理咁多, 繼續食野....
過左5 分鐘, 阿姐有點氣咁入galley, 我問..
"個女仔係唔係問你, 如果佢唔知道自己住邊, 點算呢?"
"係呀! 問完又問....答完佢都仲問..."
"哈哈...佢頭先先問完我....."
***
終於黎到多倫多.....其實HKG - YYZ 呢一程已經算幾好做架啦, 心諗回程夜機, 雖然係 FULL LOAD, 但應該都唔會太辛苦掛....點知同事 A 對我說: "回程完全係另一回事...."如她所講, 回程係另一回事....

YYZ - HKG
FULL LOAD.....如我所料, 所有 overhead locker 都滿哂....我已經移走埋行李櫃內既inflight equipment, 但都係唔夠位俾客放行李.....最後連我地 cabin crew 原本放係私家cloakroom 內既行李都要拎走埋, 空出位置, 先放得哂所有乘客既行李.....
而我地cabin crew 既行李最後放左係邊? FOOD CART 內....
至於放滿行李既 overhead locker...sorry.....自問真係冇本事關得上....重得要死....要請幾位男乘客幫幫手.....
最犀利既, 就係機上有成 55 位輪椅乘客.....差唔多全部都係去越南既老人家, 又自己一個人travel, 但d 行李又幾重下....55 位輪椅客既行李, 要我地 cabin crew 逐一拎上行李櫃內.....
機上有成 1/4 都係老人家.....老人家唔洗訓咁多, 於是幾乎整班機成班老人家都不斷大聲講野, 又係機艙內周圍行黎行去晨運....
老人家多, 問題自然都多多....
做service 時, 因為老人家撞聾, 所以老人家叫我同佢地講野時大聲d, 加上佢地係越南人, 所以溝通上絕對係困難(廣東話+越南話+佢地自己既鄉下話組成既句子)......好吧....咁我唯有大大聲講野啦... 但唔知係唔係我講得太過大聲, 我見到有d 香港客望住我.....佢地梗係覺得我點解咁惡同d 老人家講野...
而因為我好多時都唔明老人家講乜, 我亦嘗試搵同事幫手, 都係唔明, 當中鬧出唔少笑話....
至於洗手間....check 少5 分鐘都唔得.....
老人家好多都唔識沖廁.....
有次有位老人家走出洗手間, 我隨即入去check , 見到兩大舊"黃金"係toilet bowl 內, 甚至連廁板都有........由於仲有成10 幾個鐘要飛, 所以就算自己幾唔想清理都好, 還是死死氣去清潔一番.......一邊洗廁板, 我一邊諗衰野....
而我on duty 那5 個鐘頭內, 答得最多既問題有...
(1) 點沖廁 (但最後都好多人冇沖)
(2) 點開水洗手....
(3) 洗手間門點開....
最尷尬係....我見到洗手間係 "vacant", 但一開門, 原來老人家係度如廁中.....後來我知道佢地唔識鎖門後, 就算見到洗手間係 "vacant", 我都會敲一敲門先, 聽見冇人應先入去check, 點知我依然都係見到老人家如廁的情況.....男既又睇哂, 女既又睇哂........真係"大開眼界"....但睇怕我返到香港第一時間要去洗眼囉.....
其中一位老人家C 十分活躍, 整班機都不斷黎搵我地cabin crew, 睇下我地有冇野可以送俾佢(最後我地送左3 份 fun pack 俾佢, 但佢都仲係唔滿意呢).....另外, 佢要買兩條 555 煙....我賣左俾佢, 但佢問我仲有冇555 煙, 我話: "賣哂啦...最後兩條555煙都賣埋俾你囉...", 但似乎呢位老人家C 接受唔到事實, 之後那 10 個鐘, 佢不斷問我...."靚女呀....仲有冇555煙呀....", 問到 landing.....起初我都仲好有耐性應佢....我不斷說: "最後個兩條煙都賣左俾你....我再冇555 煙啦....", 但到後來, 我都答到冇氣.....試諗下, 我係機上休息完後, 佢都仲繼續問我......所以佢再叫我時, 我扮聽唔到, 聽唔到聽唔到..........
直到佢離開機艙那一刻.....佢仲問問問.......她始終嫌佢係機上得到既東西唔夠多..........
回到香港....55 位輪椅客, 差唔多用左成個鐘, 先落哂機.......
雖然班機係幾辛苦, 但見到佢地一班老人家落機時既笑意, 我感到很滿足.......
另外, 有一班非常有teamwork 既機組人員都係非常之重要呢......
做完這班"西貢機加加加長版"後, 有些事我很想做...........

No comments:

Post a Comment