30 November 2009

他不是她爸爸

2009.11.27 to 30
第 445 次飛行

本來今次想講去程發生既一些小事, 不過回程我卻遇上有趣事, 還是寫一些愉快的事吧...
話說澳洲人A太太同埋佢大慨3,4 歲大既女(大女) + 幾個月大既BB 坐係我與同事阿四負責既zone....與A太太坐埋同一行既仲有一位澳洲男人....而A太太與澳洲男人整班機一直都有傾計, 說笑.....
由ADL 去MEL 個程, 大女成日都好活躍, 係cabin 內周圍走....但A太太因為抱住BB, 所以都睇唔住大女, 只好繼續由得大女周圍走........
眾同事一直都怪那位澳洲男人(爸爸) 湊都唔湊下d 小朋友....實在有少少過分...仲覺得佢點做人老豆添.....
直到....MEL - HKG, 差唔多開始派第二餐時...我驚見大女由機尾跑跑跑, 衝過economy class, 拉起curtain, 直衝business class.....

由於我地就黎出cart派餐, 我怕大家一陣推cart 時睇唔到大女, 將個cart 撞埋大女度就唔好啦......
於是我走去追大女, 然後將大女帶返俾澳洲男人, 再打算叫澳洲男人睇住大女一陣, 唔好俾佢周圍走....於是我說:"Sir, we are afraid that the cart may hurt your daughter when we go for our meal service so would you pls......"

我未說完, A太太就答: "HE IS NOT HER FATHER...."
我...........
"OH! SORRY!!!"

呢一刻我先知道, 原來澳洲男人根本唔係大女同 BB 既爸爸, 咁就解釋到點解澳洲男人冇湊呢兩位小朋友.....
不過由於澳洲男人同埋A太太一直都有講有笑, 所以就算佢地唔係兩夫婦, 我都以為佢地係一早識得既....
直到航機到左香港......
A太太 + 大女 + BB + 澳洲男人是最後落機既乘客, 我見到澳洲男人係度等A太太收拾東西, 後來仲見到澳洲男人抱住BB, 4 人一齊落機.....我再一次對A太太同埋澳洲男人既關係莫明其妙....我以為佢地係親戚?朋友?
我落機後, 與同事阿四一齊行....講開我以為澳洲男人是爸爸這件瘀事時, 同事阿四就笑說: "哈哈....我派landing form 時已經知道A太太同埋澳洲男人唔係兩公婆.....佢地只係啱啱係機上先識咋....."
"吓?啱啱先識? 一D 都唔似, 落機時, 澳洲男人仲幫A太太抱住個BB添...."
"咁有D澳洲人都幾好既...."
"哦...其實唔止我一個誤會...."
"哈哈....其實我係唔係應該一早同你地講澳洲男人同A太太一D 關係都冇呢?"
就係呢個時候, 我再一次聽到身後既A太太說:"HE IS NOT HER FATHER...."
老總當時同緊A太太傾緊計....而老總又以為澳洲男人係"爸爸"....
原來我都唔係最遲知道真相那位.....

No comments:

Post a Comment