1 November 2009

Incredible Indian II

2009.10.29 to 11.01
第 440 次飛行

終於開始了歷時大慨半個月既硬仗, 首先又係bombay機....
但今班機同我兩個禮拜做左個班bombay 相比, 這班辛苦好好好好好多!!!!!
這4 天4 sectors, 分別都發生左好多事....但當中最辣手既, 就係下面呢單....
係香港 - 孟買呢程機, 坐係37 G 既 G 先生(印度人)係屬於我既zone 既 其中一位乘客...
話說做cocktail service 時, G 先生要飲 Whisky with soda and coke, 咁我俾左1/4 杯既Whisky + 1 can of coke + 1 can of soda 俾佢自己MIX, 點知佢倒 soda 時, 竟然倒落我隻右腳, 當時佢有講SORRY , 但係笑笑口咁同我講, 一d 都唔覺得唔好意思, 同埋我完全理解唔到點解佢倒soda 可以倒到落我隻腳上.....

咁我serve 完佢, 我就推住個drink cart 繼續serve 其他客人.....第38,39,40,41,54,55,56 行....就係呢個時候, 前面個zone 有幾位乘客(大慨第3x 行) 按了call light  , 但因為我地係 one man cart 咁去 cocktail service, 所以望見遠遠有 call light時, 我唔可以就咁放低個cart係條aisle度走去應call light, 於是我要等阿姐出黎睇住我個 cart, 我先可以分身去應call light, 而由第一個call light 著左直到阿姐出黎睇住我個cart 之間肯定冇5 分鐘..
我見到 37 G 個call light著左, 就問G 先生有乜野需要啦, 點知佢話佢按左call light 成半個鐘我先去應, 咁我首先同佢講左句唔好意思, 然後解釋俾佢知因為安全理由, 我要睇住個cart而不能分身應calllight,所以可能應calllight 會應得慢左,不過我都會盡量快d 應哂d call light....但G 先生就繼續大聲話佢自己等按左好多次 call light, 又話佢自己等左成半個鐘先有人黎, 實在太過分, 所以要見老總 (ISM), 同埋佢要多杯whisky with ice....於是我就返去galley, 但我一邊行, 我一邊仲聽到G先生繼續係度鬧....
我入到 galley, 咁o岩老總落黎economy class (EY)幫手, 於是我就同印度籍阿姐+ 香港老總講G先生要投訴同埋當時個情況係點....咁通常初期既投訴, 老總唔會出馬住, 所以阿姐就同G先生傾左計先...
過左陣, 阿姐返入galley 話G 先生而家冇事啦, 淨係要食business class既 almonds, 同埋ey 既 veg sandwiches.......當時阿姐已經係 business class 拎左一小碟 almonds 俾個客, 阿姐仲話G 先生可能以前俾公司 upgrade 過坐 business class, 如果唔係冇理由知business class咁多野食......然後阿姐就吩咐我俾哂兩種veg sandwiches 俾個客....(那一刻, 我, 阿姐同埋老總都以為事件已經解決了....)
當我俾兩件veg sandwiches 俾G先生時, 我問佢仲有冇其他需要, 諗住一次過俾哂d 野佢就唔洗煩一陣.. (因為當時我地開始左派成過百個special meal, 忙到死), 但佢當時又話冇野要...
點知我派派下 special meal (距離我serve 完 G 先生兩個veg sandwiches 後都冇三分鐘), 佢同我講要 butter  同埋刀, butter 係用黎"茶"個d 已經有料既 veg sandwiches, 咁好啦, 我返galley 拎...

當我俾butter + 刀俾佢時, G 先生詰佢又要再食almonds + whisky with ice, 今次我係business class 拎左成包almonds 放係 economy class 既 galley 內, 因為我唔想次次都上去 business class 麻煩同事......當我俾almonds 俾G 先生時, 佢話佢要食 cheese sandwiches, 其實我明知ey 冇, 但個客唔准我check 都未 check 就同佢say no, 佢話冇可能冇既, 仲大大聲話ey 冇就去business class check.....我心諗.....我兩個wk 前先做完bombay機, 所以我肯定business class都冇cheese sandwiches囉! 今次我再冇去business class check, 但我就返去自己galley 問一問印度阿姐機上有冇cheese sandwiches 呢樣野(因為印度阿姐對於機上有d乜野食一定仲熟過我), 我得到既答案係..."冇", 於是我繼續拎d special meal 去派, 然後再同G 先生講business class都冇cheese sandwiches .........

當我話成個機艙都冇 cheese sandwiches 時, G先生就話要兩個plain bread, 咁我再返galley拎.....其實當時我都已經覺得佢煩....不過阿姐係 briefing 說過要對客好, just give whatever, (我都係抱住呢個宗旨, 但我真係好唔明白點解D 客坐economy class, 嘈一嘈就要將business class 既食物或者其他東西俾客囉...anyway...) 今次我拎左兩個plain bread, 另外放多兩舊butter 係側邊, 因為我知道我俾完plain bread 佢, 佢一定又再問我拎 butter 既....(結果我係冇估錯)
那時...過百個special meal 依然被派發中....galley 內已經亂到爆, 而我幾乎每次回到 galley 都係為左 G 先生而拎東西a,b,c,d....阿姐同埋老總見到我咁樣, 開始都覺得 G 先生有點煩同埋過分....
印度機D 客一向都係好 demanding, 但G先生仲衰! 不但要求多多, 仲態度唔好, 同埋好似係度練緊我EQ咁.....好.....我忍你.......
終於派哂 special meal....就係大家準備緊 normal meal 時, G先生再次要飲野: whisky + soda + coke....我問佢仲有冇其他需要, 佢又再次話冇....
開始出 cart 派normal meal 啦!!! 我做到第37 G時, 問G 先生食唔食野, 佢話自己已經好飽所以唔食啦, 點知隔左都冇30 秒, 佢又叫我俾兩個plain bread + butter.....好, 我俾.....之後我繼續派餐....
係派normal meal 期間一直都有好多好多既 calllight, 而我同我partner 都好努力去應....阿姐大慨 3- 5 分鐘就出黎一次睇住我地d cart, 咁我地就可以去應call light...

隔左一陣, 阿姐再次出黎叫我同我partner 去應下 call light, 因為當時我partner 忙緊做drinks, 所以今次我負責去應 call light, 我順住座位次序去應call light, 首先有兩位乘客要我收左佢地用完餐既tray....之後就到 37 G 既 call light 著左, 如常問佢有乜野需要啦....點知佢又鬧我點解要佢等成半個鐘.....我心諗, 邊有半個鐘呀???!!! 對上一次我partner 去應call light 時....前後都冇5 分鐘喎....但G先生大吵大鬧堅稱佢按了7 次 call light, 等了成半個鐘都冇人黎應....我都廢事再同佢嘈, 於是我問佢有乜野需要....

佢竟然用腳踢一堆佢製造既垃圾出去走廊叫我執! 個一刻我開始有d嬲....你當我係乜? YOUR MAID?? 如果你好聲好氣叫我幫你執都算, 但你用腳踢一大堆垃圾出黎, 大大聲喝我要我執左去, 我覺得自己完全冇哂尊嚴, 甚至連工人都不如, 因為就算對住工人, 都唔應該特登踢d 垃圾要人執!!! 但我依然仲好聲好氣同個客提議: 不如我拎個膠袋俾你袋D 垃圾....點知G 先生大聲呼喝我說: " I can't do it and I m  not going to do it!!!" 咁因為我話我要返去galley 拎膠袋, 佢竟然撕開裝 blankets 的那個小透明膠袋俾我, 係都要我立即執佢踢出黎既垃圾...(當時坐係佢周圍既乘客已經對G 先生側目)
於是我再三推左G 先生話: "Sir, I m going to place this 2 trays in the galley, then I will come back",  G 先生再次大大聲說: "The plastic bag is here!!! I want you to do it now!!! NOW!!!",  但我冇再理佢, 今次我真係唔想理佢, 我好怕如果我再出聲, 我可能會講出一d 唔應該說的話....同埋就算我真係要幫佢執垃圾, 我起碼都要放低我手上兩個tray 先執到啦...唉....之後我就返galley報告俾阿姐同老總聽G先生大聲叫我執垃圾既事件, 我亦投訴G先生越來越過分, 對我呼喝等等.....
今次老總出馬同個客傾計, 點知G先生係咁講粗口同大聲鬧人, 仲大聲到成個ey zone 既客都走去望住G 先生(之前G 先生鬧我時, 坐係佢周圍既人已經望, 但而家連坐係後面個ZONE 既乘客都上黎望..), 但個客仲唔認自己係大聲 shouting 中...大慨傾左陣, 老總就返左去business class, (當時我並唔知道原來老總係走去同 cockpit 報告G先生既事...)
那時候我已經做緊 collection, 就係老總走左冇耐, 坐係G 先生前幾行有位 indian (Y 先生) 起身叫G先生唔好再咁煩, 仲叫G 先生shut up 咁上下啦....Y先生一起身話G先生, 有d 印度人又起身話埋G先生一份...由於佢地用返印度話講野, 所以呢段時間我唔係好知佢地講緊乜, 但聽d 語氣就係G先生周圍d 客都唔妥G 先生本人.....
起身既印度人越來越多, 插咀既人都越來越多.....而 Y先生就係呢個時候除左自己條皮帶, 打算同 G先生打交.......

我見勢色唔對
, 第一時間就梗係逃離現場先........ tray 都唔收住, 立即推foodcart 去 door 3 打電話去 door 4, 叫印度阿姐快d 出黎, 因為阿姐係 印度人, 所以由阿姐阻止佢地應該係最有效...同時, 我亦打去 door 1搵老總 , 紫姐聽電話, 話老總入左 cockpit 報告G先生事件, 咁我同紫姐講;"they are all standing up and arguing with each other, the situation is out of control and I m afraid that they will start fighting soon....." 紫姐立即叫返老總去ey.....
當時好嘈, 好混亂, 見到好多人起哂身....有人拎相機出黎影, 有華人覺得好煩厭, 大聲叫 " shut up", 可惜呢句 shut up 似乎冇人聽到....

呢個時候, 除左紫姐外, 所有商務客艙工作既同事都去哂 ey ....而至於點樣平息.....就要多謝係駕駛艙內既機師們....
事後紫姐搵證人去寫份written statement去證明G先生既惡行, 加上咁o岩我個zone, 亦即係G 先生既附近有一位乘客係阿姐既朋友, 佢都可以做證G先生對我十分衰同埋行為十分過分....各同事都叫我唔洗擔心, 話我冇做錯, 大家都會 support 我....

不久G先生又再次叮我出去話要 comment form, 仲話我: " I m going to see how long I need to wait for you this time.." 我冇再睬佢, complain form 就交俾我既上級俾佢吧...

點知冇耐, G 先生又叮...話佢要既唔係 complain form, 係 complain BOOK!!! 我話我地冇complain book 呢樣野架喎!! 所有既投訴都係用同一張 comment form 的, 但G 先生話: "I m sure there is a complain BOOK inflight!!! I have seen it before!!!" 佢又發癲......我同阿姐報告, 阿姐又同G 先生傾計....
事件暫時平息左, 於是我就同 y3 一齊出cart 行一次 duty free, 去到G先生時, 佢要買一支whisky, 但佢係衰到唔肯俾足錢...一支 whisky 賣239 RMB, 但G先生只係俾百幾蚊 RMB 俾y3, 仲話上班機買呢支  Whisky 都只係百幾蚊RMB, 簡直當我地傻.....y3 梗係死都唔賣支whisky 俾G先生啦, 隨著我同Y3 推住個sales cart 慢慢離開, G 先生先死死氣氣拎夠錢出黎買支whisky, 但佢係不情願地走去將d 銀紙丟落y3 既身上囉.....另外佢仲話要 playing cards 同埋本公司既筆.....
回到 galley, y3 對我說: "最憎人丟錢落我度, 而家連我都辣著埋..." 呢個時候我拎緊playing cards 同埋 一支公司筆 打算俾個37 g 個客, Y3說: "唔好俾佢啦, 頭先見到佢個袋裡面已經有好幾份 playing cards 啦(應該上班機拎既)...仲對佢咁好做乜?" , 咁我問過阿姐, 阿姐話俾, 咁我每樣各一咁俾佢, 點知佢話佢要兩副 playing cards + 4 支pen 囉, 同埋佢想要個d 公司筆係填 survey 個支靚少少既筆囉... 阿姐話唔俾得填survey 既筆俾個客....
就係呢個時候, G先生已經企左係 galley 出面, 開始同阿姐理論....G先生仲係覺得自己o岩哂...阿姐就發火.....係個客面前數哂佢d 惡行出黎....每次個客要插咀時, 阿姐都說: " one min, one min, i haven't finished...",另外G先生仲唔認對我rude...於是阿姐就叫我過黎, 係G先生面前問我覺得佢對我點, 同埋有冇惡...我照直答, 開始個時個客已經態度唔好, 點知一次比一次差, 仲踢d 垃圾出黎叫我執...之後個客又想反駁, 但阿姐又再次說: "one min...i haven't finished yet..." ,之後阿姐繼續細數個客既惡行...blahblahblah....最後個客有講sorry, 但係大大聲講sorry, 一d 覺得自己錯既意思都冇....同埋呢句sorry 講得太遲....唔單止我地cabin crew 唔鍾意佢, 連所有乘客都唔歡迎佢....
自G先生俾阿姐訓話完一輪後, 佢再冇望過我一眼....而老總已經叫左保安係bombay 機場條 airbridge度等G先生, 不過老總就叫我千祈唔好自己帶G先生落機, 因為老總怕G先生會打我, 仲話個客點都走唔甩.....

當 G先生被保安帶走時, 坐係G 先生附近一位忍左成班機, 但又從來冇出過聲既鬼佬, 仲有一位印度乘客都話老總做得好o岩.....

最後保安帶著G 先生離開機場.....

係呢度, 我要再一次同各同事講唔好意思同埋唔該哂!


No comments:

Post a Comment