1 February 2010

成田山新勝寺

2010.01.30

一直都聽同事說過酒店附近有座成田山新勝寺, 聽了很多年, 亦想去很多年....但次次都因為不同既原因而去不成.....
今次infight 時, 阿姐忽然問我有冇興趣去成田山新勝寺....
"有..."
就係咁, 阿姐, 我, 同埋同一galley 內工作既另一位同事到酒店換衫後就出發坐shuttle 去station, 再行經表參道去成田山新勝寺...
經過下面呢間車仔檔, 試食左圖二個串東西....(起初我地3 個都唔知係乜野黎)
問我好唔好食的話, 我會說, 我應該不會食第2 次....(食後覺得應該是什麼內臟來的)




 
我地一邊行, 再一邊試食左餅餅同埋試飲牛奶.....
走了大慨 15 分鐘, 就見到新勝寺....其實我都係第一次去親身看看人家點去祈福的....




 
祈福過後, 同事介紹一間出名既饅魚飯食店.....一盒普通size饅魚飯 - 1500 yen, 我同阿姐夾份食一個...
至於好唔好食, 老實講, 是好食的, 但我覺得與其他地方既饅魚飯並沒有大分別, 可能我唔識欣賞吧.........


 
然後我地行返去station, 坐巴士去附近既mall 解散去 shopping.....
一如以往, 我係超級市場收穫豐富........
見到d pasta 同埋冷麵, 瘋狂地掃哂返香港....下圖個d 只係小部分咋....
至於starbucks, 唔單止不同地方有不同既citymug, 連紙袋都唔同, 那個紙袋, 我很喜歡...
不過以下既物品唔係樣樣都係自己既, 有些是買給家人的.....
 
最開心既係...買了那麼多東西....都唔係洗左好多錢.....

人一唔開心, 瘋狂買完野後, 心情的確會好返少少....(雖然我知道只係暫時性..)
由於前一晚完全訓唔著, 之後直踩做這班機, 再立即出去sightseeing 同埋shopping....
超過24 小時都冇訓過覺既我....訓得最好就係這晚.....可以補返少少呢個月所有失眠既鐘數......

No comments:

Post a Comment