3 February 2012

特別餐問題多多...

第 576 次飛行

唔知係唔係公司網頁內對那20 個既某幾個特別餐介紹得唔好, 每次當我向乘客確認特別餐時, 總會遇到以下問題....

由於今次係做印度機, 呢D 特別餐既問題自然非常多....

我舉例幾樣....

1. 乘客訂了Hindu meal...

我去確認時....我會問佢地有冇預訂到Hindu non-vegetarian meal...

點解我咁強調non-veg 呢樣野, 係因為10 個有8 個order 左hindu meal 既客都係素食者黎, 而又唔知呢個hindu meal 係有肉既....

情況如下:

"Mr xxx, u have ordered  Hindu non-veg meal, right?"

"veg! veg!!!!" 對方不斷對住我搖頭....

"okee...so u are veg, right?"

"veg veg..!!!!" 又搖頭...

"For your information, the special meal that u have ordered is Hindu NON-VEG meal, since you are veg, so i will cancel ur order....As one of our choices today is veg, so u will get ur veg meal anyway..."

之後我就會係個客既名隔離打個大交叉....


2. 一家4 口印度人訂了vegetarian vegan meal (前身係strict western veg meal <---咁講大家可能會明白一點)

我去確認時...

佢地的反應係...." i want indian vegetarian meal!!! not western one!!!"

"but from my list, u did order the western one..."

"nono!!!! indian veg indian veg!!!"

真係弊....又多一家4 口唔肯食自己預訂左既餐...

我開始擔心indian veg 唔夠派....

呢頭講完要indian veg, 果頭就問我:" are there any eggs inside the indian veg meal?"

-__________________________-

3. 呢位乘客又係訂左vegetarian vegan meal...

我去確認時,

佢同我講:"i can take the normal one..." (佢既意思係指佢可以take regular meal 的其中一個choice : indian veg)

我心諗: o下? 又黎?

之後我都好坦白同佢講, 佢訂左個特別餐, 要一定要要鬼左去....

結果差不多30 個特別餐....最後有成一半都俾我打左個大交叉....

而我又唔知自己點解又可以死咁多indian veg 出黎打救全機印度人....

*   *   *

講完印度人, 不如講下香港人....

試過好幾次, 我遇到既case 係佢地訂左non-beef meal...

去確認時....

佢地問:"咁係唔係魚?"

"係..."

"我唔食魚架喎...."

"咁你食唔食雞呀?"

"d 雞肥唔肥架?"

我心諗...."我點知?"

"肥既我唔食架!"

-_____________________________-

真係吹帳.....好想同佢講:"不如你唔好食..."

最後我問: "咁你有乜野食到架?"

(這方面, 反而台灣人比較容易話為)

奉勸訂特別餐的乘客, 訂前麻煩睇清楚自己想訂的特別餐的簡介....

同埋.....

唔好當我好似屋企既工人....

請記得, 這是飛機, 唔係你想食乜, 我都可以即刻飛落去超市買餸返黎煮俾你食....=.=

No comments:

Post a Comment