26 May 2008

難為了我

2008.05.23 to 26
第 341 次飛行
這次到墨爾本的航機上, 有兩位新人, 一男一女既 classmates, 佢地第一次飛 long flight....歡迎佢地加入貴公司...
 
由於電腦auto assign position 時, 兩位新人被編係同一條aisle 上工作, 而我同另一位同事m 就被編係另一條aisle 上工作, 老總說要 balance 返, 於是當做cocktail and meal service,  就要一位舊人夾一位新人係同條 aisle 上, 結果我就同男仔一邊, 同事m 就與女仔一邊....
但不幸地, 我被調左去另一個zone 派餐, 而那個zone 既客係最哽.....
 阿哥說, 麻煩的客人既 zone 由我負責, 要難為我一次....我真係好多謝阿哥咁" 睇得起我..."
 
我個zone 有一位坐係55 AC 既發癲香港女人....佢地一家 4 口, 但4 人中, 3 人係非常正常, 而佢就係非常不正常,
佢係最遲上機的一個, 但一上到機見到overhead locker 滿了就大大聲聲係 cabin 叫.....
 
 當時我係前面個zone 整緊d 野, 佢係大聲到, 成個economy class 都聽到佢既叫聲...真係失禮死人....
 
最後佢個女都頂佢唔順, 說了一句: " shut up!" , 搞到我地一眾同事心都涼哂....呵呵!

呢位女士....就係咁, 成為我個zone 的人...阿哥都叫我好好去服持佢....
我 serve 佢時, 佢又冇乜野既, 不過佢叫我做既野, 我一定要立即做吧....話說佢係order 左一個diabetic meal, 咁special meal 通常係 normal meal 之前俾左客人既, 咁到我地serve 緊其他客時, 佢通常已經食哂, 等collection, 咁我o岩o岩派緊第2 行, 亦即係呢位女士個行, 佢叫我收左個tray 去, 咁當時我個cart 內全部都係clean tray...同埋d tray 仲係好多下個隻....我覺得放個dirty tray 內去, 真係好肉酸, 所以我從來唔會咁做....加上我地又係 one man cart, 我又冇辦法離開我既cart 回到galley 放低個tray...咁我只好同佢解釋裡面全部都係clean tray, 一陣先同佢收....點知佢叫我放係最 bottom 既位置...咁我再次同佢解釋...尾二個行係 clean tray, 我待會兒會同佢收, 我打算如果阿哥出黎時就同佢收左去...點知佢好堅持一定要我放係最bottom 既位置....仲開始想發癲去叫....
 
 佢個女又叫佢收聲....呢個時候, 阿哥黎到, 咁我當然立即收左個tray 吧....那麼自私既女人....真係唔明坐佢後面既老公點解會揀佢....
 
 阿哥仲笑說, 佢可能到左更年期....

另外仲有一位外國男人, 男仔serve 佢時, 佢話佢allergy to garlic...所以唔食得chicken rice, 咁我地offer 個pasta 俾佢, 點知佢話太多 tomato sauce....男新人唔識去處理....所以個ball 冇啦啦拋左俾我....
老總當時幫緊我出車去 service, 佢問我發生乜野事, 我照實同佢講, 老總既反應係:
 
佢唔食都冇辦法架喎, 我地都guarantee 唔到d 野食有冇garlic 係裡面, 我都好同意老總既講法, 但還是要處理....我心中暗罵今天的客人怎麼了, 為什麼都那麼麻煩....
 
最後都係用番最公式既講法, 就係叫佢等一等, 我再睇下有冇其他o岩佢既野食俾佢, 但真係需要一點時間....我就回galley, 老總都好搞笑, 說: 唔o岩食就唔好食野啦...佢講完, 我都笑左出黎....哈哈哈....睇黎老總都頂我個zone d 客唔順....
 
 最後我去左 business class 求救....有位好好的莎拉姐姐係度...
 
我講左個情況俾佢聽後, 佢都係個句: guarantee 唔到架喎....但我唔理得咁多...拎哂d choices 放係個客面前, 叫佢揀....最後都成功了....再回到galley, 老總說: " 唉, 佢都唔知係唔係想駁食 business class d 餐...", 對, 我心裡亦曾那麼認為過....

另外, 又有位聲稱自己係一位素食者, 聽到我個pasta 係素食既時間, 忽然話食 chicken 都可以....那麼, 究竟你係唔係一位素食者.....?
 
客人奇怪也算....連我partner 男仔都很怪....佢同女仔都係好新, 但女仔ok 的, 最鍾意佢每事問的態度....後來我得閒時, 仲教多佢少少野, 佢好用心去聽, 但男仔, 我就沒有那個心機....
我派差不多20 行既餐, 佢只係派10 行既餐, 但可以我派哂咁多行既餐, 去埋 tea / coffee, 差唔多要做collection 了, 佢仲有兩行客人既餐未派.....
 
我以為佢係唔係有乜野需要, 但佢又有哂佢要有既東西.....老總同阿哥都好講得笑既人, 老總問阿哥: " 你個friend 呢?", 阿哥問: " 佢仲on the way 喎...."
 
 collection 時, 他的cart 慘不忍睹.( 用文字我唔識點形容)....阿哥同埋我係咁執手尾....其實阿哥真係好好人....教左男仔好多野...但到回程時, 都忍唔住問左一句: " 你之前有冇出過黎做野...."
 
 其實中間仲發生好多事.....咁我同女仔係 rest 既時間, 被編埋一齊 on duty, 咁我都有好好奇咁問下女仔, 那位男新人既事....那時, 我先知原來男新人係佢個班出哂名係咁.....仲有個花名添....我聽完, 真係笑到肚都痛....因為真係好貼切, 你地班classmates 真係好鬼抵死....
 
仲有仲有, 今次去墨爾本, 回程時, 竟然要 spot check....
 
每次兩位同事一齊入房, 俾佢地check bag, 但又唔係好知佢地check 乜野喎, 佢地check 到某個盒時, 我忍唔住笑左出黎....因為放係裡面係一d 女性用品....個男人一睇到少少, 立即說: okok, 場面十分搞笑....哈哈!
 
係度, 祝兩位新人打後既飛行日子愉愉快快吧, 特別是那位令我難忘既男生.....

No comments:

Post a Comment