9 May 2008

I love Italy~~!

2008.05.08 to 09

落左機, 訓左幾個鐘, 就與同事亨利去左梵諦岡....
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

梵諦岡去就去左幾次, 但今次係第一次上到梵諦岡的頂處望望整個羅馬市....
如果行樓梯上去就要 $5 euro, 坐"車立" 就要$7 euro, 最後我地都係俾多兩蚊, 舒服d...
 
 點知上到去, 原來仲要行一條轉完又轉, 都未上到頂頂, 仲要好窄的樓梯....真係轉到我頭都暈....
 
但總算冇白費心機, 上到去, 睇見個景, 已經將一切疲累一掃而空...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
上到去, 我同亨利都唔捨得行番落黎....
最後逗留左一個鐘左右, 而我咁難得上到頂處, 梗係要例牌寄返張 postcard 留念啦!
 
回到地面, 我地就入左教堂.....

 
 
 
 
 

參觀完, 已經發覺趕唔切5 點幾個班 shuttle, 下一班要8 點幾先有....所以我地只好漫無目的咁行行行.....
 其實同行既亨利一直都唔係太舒服, 起初以為係鼻敏感, 後來原來係傷風....
 
個日返到酒店, 大家都好累, 但都傾好左第2 日出發去napoli 觀光....點知...點知.....第2朝亨利打黎俾我, 話佢發燒
, 為免唔好傳染俾我, 所以個trip 就取消了....本來我打算自己一個人去 pisa, 但發覺係入黑前返應該冇乜可能(因為自己一個出去, 我一定要 make sure 自己天黑前返先叫比較安全), 所以最後我只好整天呆望住出面那麼好既天氣發呆.....
這通常一年只roster 一次的rome, 就咁浪費了....
 

不過意大利真係好靚! I Love Italy~~!  Vaticano in Rome

No comments:

Post a Comment