5 May 2008

人生百態

2008.05.04 to 05
第 337 次飛行

我時時都說, 係自己工作上, 只係短短幾個鐘頭, 都可以睇到人生百態....今次呢班機就係一個好例子....
 
老總入 briefing room 時, 大家都以為佢入錯房, 因為佢既樣一d 都唔似自己那個國籍....後來有同事仲話以為she comes from egypt.....
 
 因為佢個頭加埋個妝, 的確都幾似.....
 
 然後她來了一個"不一樣" 的 briefing, 簡直令我如夢初醒, 之後我地就上車去機場工作去.....
 
其實這位老總係幾好人既....不過佢好得黎我又唔係太認同.....

話說去東京個程...economy class 唔full, 仲剩下好多個位....business class 也只得12 個客...點知....老總係呢程機自己走去upgrade 左3 個客...第一個係我地既marco polo 既翡翠會員....第二個係一位自己倒瀉野落自己身上既客人... 第三個就係一位自己肚痛但又唔想俾我地空中服務員知道既客人..... 我終於明白, 點解有d 客成日上到機先駁一d 唔洗錢就upgrade 到既機會....
 
 原來就係呢d 那麼好人的老總一手造成....
 
我咁講唔係話我好衰....只係如果今次咁容易up 左d 客, 咁下次個客見咁易就upgrade 到, 自然以為班班都可以咁做, 這樣問題可大了....因為唔係班班機都有那麼"好人" 的老總....她那麼"好人" 只會帶給以後既同事既麻煩....
 
回程既loading仲少過去個程, 大家都希望不要有事發生...
 
點知個天好似玩緊我地咁, 係少成一半客人的loading 上, 竟然發生左件事....話說有一家5 口的日本家庭坐左係55 ABCDE 既座位上, 而另外有位日本男人坐左係54 C 既座位上, 而 54 AB 都係冇人坐既....點知起飛的時候, 坐係55C 既小朋友係咁踢54C 的椅背....搞到坐54C 既日本男人一起飛就同我地 complain....還要求要同日籍同事傾...咁我地galley 既日籍同事慘做替死鬼....
 
 因為日本人對日本人的要求真係非常高....咁我地既香港阿姐非常好人的, 好 support crew 既, 因為54C 既客complain 個小朋友成日踢椅背, ( 之前仲好嘈添, 但有同事已經勸那位小朋友lower down the voice, 位小朋友仲因為咁, 俾佢老豆打左一把大大的掌),
 
但情況都冇改善.... 咁阿姐就提議佢調位....點知個日本男人說: " 點解要我去調位?" 言下之意即係應該係個一家5口調位先o岩....就係咁, 個日本男人死都唔調位, 仲嘈左阿姐與日籍同事好耐....
 
就係阿姐處理緊呢位客人時, 那一家5 口的媽媽叫阿姐收左隻杯去....咁因為阿姐處理緊個客...所以就同媽媽講: " i will come back to you later...", 點知因為呢一句, 媽媽喊住要 complain!
 
佢仲一邊流眼淚, 一邊話阿姐" shuuuuuu" 佢....想不到阿姐一句: " i will come back to you later" 會變左"shuuuuu"....
 
 成件事搞成咁...其實根本就係個日本男人同一家5 口既問題同埋係佢地唔o岩, 但就係度鬧日籍同事同阿姐唔o岩....真係好想問究竟日籍同事有乜野做錯左呢? 成件事根本都唔關佢事....
 
搞到日籍同事哭了出來...
 
後來老總了解呢件事....咁阿姐與日籍同事就講番事發經過....而阿姐話佢真係冇" shuuu" 過個客....老總話佢support crew, 但也要阿姐與日籍同事向日本男人同埋那一家5 口既媽媽道歉....
 
 其實究竟同佢地say sorry....原因是什麼呢???? 好似冇原因喎.....因為佢地根本都冇錯....
 
 雖然老總話相信同事, 但...佢似乎相信個日籍媽媽既 " shuuu" 多d 囉....冇法啦....人地喊哂咁講, 老總信佢都唔出奇....搞到阿姐好唔開心...因為佢真係冇做過, 但媽媽就流哂眼淚, 搞到自己先係受害者咁....
 
 事件平息左, 而個日本男人最後都調左位.....(我心諗...你一早調左位米好囉, 咁就會發生d咁既事....)
 
 最搞笑係, 個男人一調左位, 小朋友就再冇嘈過.... (你係唔係玩野呀????)
 
我作為一位旁觀者, 我覺得那 54 c 既男人, 又係佢要 complain....仲要問點解要係佢調位....我覺得問黎都多餘, 點解要你調位? 答案好簡單者, 就係因為你自己唔滿意你自己坐緊既位囉!
 
其實佢隔離 AB 都冇人坐, 大可以移過一個位就可以了...而那位媽媽, 好明顯由頭到尾都係度扮可憐....仲要改變事實....忽然令我諗番起日本人同中國人以前歷史上的瓜葛....(明明是日本人的錯, 但到而家都唔認錯!)

點都好, 雖然唔關我事, 但我上了寶貴的一課.........
 
唉....雖然真係唔多鍾意日本人, 但又不能唔買日本野, 冇去多個月....今次的收穫真係非常豐富.....
 

No comments:

Post a Comment