13 July 2008

令我深刻的

2008.07.12 to 13
第 351 次飛行

這篇blog, 我只想快快咁打完, 因為呢一刻我真係好累....累透了.....
今日一大早未7 點就回到公司....去左sign in, 要抄crew list, 呢個時候, 見到有位同事y 與我同時到違公司...當時離briefing 仲有 45 分鐘的時間, 點知同事y 返到公司, 第一時間唔係去sign in, 而係走去同係 BO 做野既同事說: " 我o岩o岩返到公司, 但我好唔舒服, 我想而家port sick!!!", 抄緊名的我, 見住兩程機都full load, 仲俾我親眼見到同事y 係自己面前 port sick....真係有點兒嬲....我望一望佢....講真, 唔覺得佢係病....anyway, 我估佢唔係o岩o岩先知自己唔舒服掛.....咁點解唔一早port sick 呢?   之後我去check 佢roster, 原來佢昨日已經port 左一日, 咁即係昨日都已經病左啦, 如果未好番, 唔該早d port, 唔好咁玩我地, 好冇? 這位同事我同佢飛過起碼兩次....所以我已經認得佢, 加埋今次佢咁經典, 我諗佢化左灰我都認得佢...哈哈!
入到 briefing room, 3 位阿姐port 左sick, standby 既阿姐仲未黎, economy class 一位阿姐都冇....睇黎阿姐都好驚呢班機....咁又係既, 我都有d 驚.... 而同事y port 左sick, 我地7:25 briefing, 公司7: 20 先call 人返工, 最後見到3 位阿姐同埋replace 同事y 的妹妹趕住係未 take off 前上機....終於係 boarding 時, 我見到佢地的踪影...真係辛苦哂!

第一程: 香港 --> 曼谷
full load, 想搵一個空位都冇.... 發生左件事, 令我好唔開心....
話說一早坐38 HJ 一對母子上左機, 媽媽要用 walking stick, 同埋佢既手係有少少問題...,咁因為佢地知K 位一陣有人會坐, 佢地諗住媽媽行動唔算太方便, 所以寧願企係個位後面, 等38 K 個客一陣上機入去坐, 佢地兩母子先坐入去....佢地等等等, 我又睇住佢地...睇到差唔多機門關上, 終於見到有一對香港couple 上機, 一個坐 38 K, 一個坐 38 G, 咁個位港女, 一上機見到那對母子, 就對我說: " 咁我坐裡面, 一陣我要去洗手間, 呢個女人disable 唔行得, 咁點起身俾我去洗手間呀?", 聽完佢呢句, 我已經好唔鍾意佢的態度, 點知佢仲未講多幾次....可能佢男朋友聽到佢咁講....男人說: " 一係我坐裡面, 你坐 G 啦(即係走廊位)..." 而位男人打算坐入去....點知呢個時候, 港女又說: " 咁一陣佢(男人) 去洗手間米好麻煩囉....呢個女人disable.. blahblahblah...我地要成日去洗手間架喎!", 我說: " 一陣你想去, 叫佢地側一側身就可以啦...", 其實個一刻, 我真係好想鬧呢位港女....成日話人disable....雖然佢係講廣東話, 但人地兩母子成日聽到 disable 呢個字, 傻既都知係講緊佢媽媽啦....最後個仔話佢地坐入去, 咁個男人就坐 H 位 (即係走廊位)....事件就告一段落...其實如果唔係 full load, 我一定會調走兩母子.....因為我真係覺得佢地好慘....那兩母子肯坐入去後....港女說: " 噢..佢地肯調啦..." 呢d 人真係....一d 良心都冇....真係好想兜把摑佢!!! 後來我做pre take off check, 佢個白色手袋死都要攬住唔放...我特登同佢玩野...叫佢一坐放係前面座位下面, 一係放係 overhead locker 內....佢唔肯, 仲話佢個袋唔係大, 同埋之前都可以唔洗放...我說: " 但對於我黎講, 你個袋係大!", 我心諗: 你要玩野, 我同你玩落去... 我叫另一位同事再同佢講, 仲講埋俾阿姐同老總聽...你想唔放個手袋都唔得, 你唔放, 唔take off!
呢一程真係最辛苦....因為好多唔同種類的人士, 同埋好多香港人....差唔多個個都俾long face....忽然覺得今日既香港人特別討厭...同埋今日galley 內有兩位SIN- based, 佢地一位係第一水, 一位係第二水...當然係唔知自己做緊d乜...因為full load 的關係, 我兩程 (hkg - bkk, bkk - sin) , 都做tray....點知我set 完我個food cart, 我仲見到新女係度搞緊佢個tea/ coffee, 即係倒完再換tea bag, 再brew,  brew 完成個人企左係度...哈哈!!! 最後我只好死死氣氣同佢set 埋個drink drawer, 順便話俾佢知點整....

第二程: 曼谷 -->新加坡
雖然都係fulll load, 但因為好多 tour, 同埋 chinese, 始終都係易搞d....點知又有意外發生, 阿姐乜meal 都記得heat, 就係唔記得heat special meal.... 好彩好彩....大家都做得切
去到新加坡, 我得返半條人命都冇....好似已經用盡所有氣力....上到crew bus, 一坐低, 嘩...條尾勞骨好痛....已經痛左一排, 但今次係勁痛.....
 去到酒店...同阿姐出左去食d 野, 之後我就自己去買dinner, 再回酒店crew room上下網, 本來真係唔想上網的, 但講完個心點都會舒服d, 返到房沖完涼, 諗住訓一陣先食野, 但諗諗下, 又唔知自己會訓到幾時, 最後我決定食埋個晚餐先訓....由晚上8 點, 訓到第2 日8 點...但呢一覺一d 都唔好訓, 因為我成晚隻左腳腳瓜斷斷續續咁抽筋....抽到今早起身, 隻左腳腳瓜好痛...好痛...

第三程: 新加坡 -->香港
回程....轉了細機, 與SIN-based 說再見後, 換黎3 位舊人....加上今天我的zone, 又係 tour...所以都幾好做.....係坐中間個zone 個d 好 typical 的 新加坡 比較麻煩....不過都算無風無浪.....
點知點知....係我做tray collection 時, 發生左件小插曲....
話說有位成 200 lbs 既肥肥 korean 要去洗手間, 咁我將個cart 泊係一邊俾佢過左先....當時我坐係 door 3 附近 即係 54 G 既隔離, 打算收埋 54 F,G 的tray... 點知korean 攝過的時候, 我感覺到自己俾d 野撞到, 因為衝力太勁, 我失去重心, 成個人向右邊跌....跌左一半....坐 54G 的鬼佬見住我跌,  立即捉住我的手臂, hold 住我....如果唔係, 我已經向右跌左係 54 DEFG 前面...到時我真係想像唔到自己會有幾傷.....我同鬼佬都定一定神....鬼佬仲問what's happen...之後佢見到我後面那位200 lbs korean, 我同佢大致都估到點解我會跌親, 因為korean 既 patpat 成個撞埋黎....打中我....鬼佬客扶好我後, 立即用好多粗口鬧那位 korean....但那korean 梗係唔知佢講乜啦, 甚至佢都唔知佢自己撞到我....因為佢真係太肥, 完全feel 唔到....至於我...因為發生得太突然, 我好驚, 驚到狂笑....只聽到鬼佬客係咁問我 : " are you ok? are you ok?"  我真係好多謝佢救左我同咁關心我.....嗚....
終於回到香港....一坐低係巴士, 又再次提醒我條尾勞骨好痛, 同埋抽左成晚筋的左腳腳瓜好痛.....
可惜, 明天我仲要飛啊! 嗚...睇黎我去到個邊要好好休息了....

No comments:

Post a Comment