9 July 2008

Standby 最後一call - Taipei

第 350 次飛行

原本11 點鐘開始 standby, 但10 點幾已經有 acknowledgement, check 完, 原來係 taipei overnight, 都係我預計中, 因為呢個月我已經爆哂鐘.....
本來做taipei 係一件開心事, 點知我check 到自己做business class, 咁都算, 後來俾我發現仲要做隻新機 777-300 ER 機, 仲要economy class overbook 左成70 個客, 咁即係business class 將會有成 57 個客, full load......(當中有成一半係 upgrade 客...), 我開始又明點解d crew 會port sick 了.....都話公司唔會咁好死架啦....嗚..............
 
 今次仲要做埋 cantonese announcement....轉左個新version...未讀過....
返到公司, briefing 完, 出到黎, 上埋crew bus, 準備去機場....點知老總忽然上車同我地講可能會轉 aircraft???!!!! 仲要轉乜野 aircraft 都未知...同埋可能兩位 cockpit 都會轉埋.....
 
 結果等左一陣, 我地要落哂車, 返公司等消息.....
 
 搞左一大輪....老總好努力幫我地爭取dinner coupon...原本連coupon 都冇架, 因為公司話要 delay 45 分鐘先有, 而我地只係delay 左 40 分鐘....所以冇....(大家睇下我地公司真係好 cheap 的...), 後來又唔知點解老總幫我地爭取到....真係好多謝佢....

我地成set crew 去左canteen, 設法做盡哂公司的$35 dinner coupon....
 
一邊食, 一邊傾下計....好彩地, 今次set crew, 都遇到好多飛過的同事, 所以時間都過得好快....
到7 點, 我地回到集合地點.....終於有飛機俾我地.....同埋唔洗轉aricraft....架機咁遲先返到的原因, 係架機係 new york 有 technical problem, 所以要整, 於是遲左回港.....(咁好心公司早d 通知我地啦...係 new york 返香港成 15 個鐘, 都唔通知聲....唉....)
最後....遲左成個半鐘take off....
上到機....對住這"魚骨" business class, 真係好惆悵.....我覺得最辛苦既唔係個service, 而係 boarding 時, 要做既 pre-take off drink....57 個客....因為d 客係咁上, 真係好難去到d drink....我partner 仲話等d 客上哂先去....咁梗係唔得啦....實唔唔哂....結果我同佢講, 我自己負責去drink....一人做一樣, 咁就最好....最後....我竟然真係去得哂所有drink....好開心好開心....
take off 後, 立即採用新的 service flow, 就係用 foodcart 派tray....果然好快....不過因為full loading, 所以時間都係o岩o岩好.....大家都好快手....做完, 先笑得出...haha!
去到台北....與同事J 去左買supper 同埋去左便利店幫妹妹買左好多奶茶........
 
 但我真係食唔慣台灣d 野, 好油, 個炒麵油到我成晚係咁作嘔.......
第2 天, 轉了aircraft, 唔洗再對住d 魚骨 design....仲要做早餐service, 又有成一半客唔食野, 所以好正....
不過可能好耐冇做過announcement 的關係, 加上成日都忙住做service, 我成日都唔記得做announcement....haha!
 
仲有呢班機.....阿姐成日都問我同一個問題....我答左, 佢又再問....我心諗, 我都想啊...haha!
回程, 那位captain, 正一衰人, 明明係自己錯, 又話我地d crew 有問題.....後來...我先知佢原來出哂名係衰人一個....
放工後.....與你去左 T2 食壽司...好開心.............
 
 不過我地食到有d 過分.....
standby 終於完結.....我要好好享受黎緊的兩日假.....

No comments:

Post a Comment