31 July 2008

歡迎閣下蒞臨欽奈~~

2008.07.28 to 31
第 355 次飛行

"歡迎閣下蒞臨欽奈~~!!!" <----點解要我做announcement....???
 我讀完個地方名, 老總同坐我對面的partner, 係度笑....
 
唔明點解笑唔緊要, 你地試下讀一次, 同埋試下諗下d 衰野就可能明.....

 
後來同事仲調番轉個地方名黎讀.....
 
可想而知我地好無聊.......
 

講番班機....去個程, economy class overbook 左成30 個客, business class 應該得12 個客, 我地 full load economy class 應該係 267 個客, 但最後 economy class 只係得255 個客, 但ground staff 竟然upgrade 到business class 有成 26 個客!!!當中俾幾個upgrade 客玩死我地.....
 
由cocktail service 完左, 到meal service 正式開始, 做左起碼多過3 杯既whiskt with soda, whisky with coke, bloody mary, 最奇就係 cognac with WARM water!!!!
做到我同我partner 開始爆粗......
 
但因為兩位阿姐都係indian, 所以我地又唔敢係佢地面前講佢地同鄉既衰野.....嗚..........
d 客已經好煩, 點知兩位indian 姐都係一樣咁煩.....完全唔知佢地想點, 一時又咁, 一時又咁.....搞到起初真係唔知自己做緊乜......=.=
所謂阿姐係大哂既....我同佢一齊出trolley, 同佢一齊出一人一架 trolley....起初我快d, 我會serve 埋佢個邊的 D 位.....但佢快d 時....竟然只係serve 自己個D 位, 唔理我個邊既 G 位?  我發覺我越來越衰....你咁樣, 我會越做越慢.......哈哈......不過....都係冇分別....因為佢始終唔會幫我做埋 G 位...
她說一次只可以收4 隻碟.....但佢又唔會幫手收下....只係成日企係度 問 : " are you ok? are u ready to go??"
做完business class service, 紫姐同老總講去e/y 幫手, 咁我都有落去, 我就幫手幫到隻狗咁, 紫姐就只係企係度睇......yes......係我親眼睇到佢係全睇唔做....好扮野.....好嘔心.....
做完 service...老總係咁搵我同我partner 傾計....紫姐說過, 要我地全程講英文....點知老總係咁同我地講廣東話, 有幾次仲係兩位差姐面前....阿差前, 阿差後....之後仲講埋粗口.....笑到我肚痛.....老實講, 雖然個刻老總唔係講緊兩位阿姐, 但我有種心涼的感覺.....
到close overnight kit 的時候.....也要我提.....我心諗...你梗係最想我幫你close 埋...但我都會睇人黎做既....佢咁懶, 我唔會幫....sorry....
終於到左欽奈, 同事提議出去explore 下, 所以第2 日就出左city....
我partner 係咁同個的士司機講價, 最後講到 550 rupee 包一日...haha! 不過一路上, 個司機想討價還價....但當然唔成功啦! 仲要俾我地 complain 佢唔開 aircond...最後一口價: 550, 冇得加! haha.....仲要個 550 rupees 要5 個人分....好抵!
首先我地去左一d 地攤行....但好污漕.....同埋好多beggar.....好多都冇手冇腳, 掂住我地要錢......
之後去左間 temple, 因為唔入得去, 所以只好係出面影下相.....

 
然後去左全世界第二最長的海灘.......



 
最後去左下面個mall shopping....不過...冇乜野買.....最後乜都冇買, 只係食左個late lunch.....
 

然後我地去搵番架的士, 點知個司機唔見左? 我地捱著熱等左成半個鐘..... 
到我見到番個司機時, 我地吹話我地等左成個鐘.....哈哈! 但佢堅持我地只係等左半個鐘, 因為佢只係行走左半個鐘.....

點解我地成日扼佢? 因為indian 最鍾意扼人同誇大囉....
回到酒店, 已經好累, 野都唔想煮, 叫 room service 算了.....好好食....=)
 
第3 天, 我地相約去食lunch buffet....都ok 好食啦....我比較鍾意d 前菜多d....


 
食完, 閉關, msn 好多個鐘後, 訓得3 個鐘, 就起程回港...
回程business class 本身得5 個...e/y 又 overbook 左成 30 個....諗住實 full....點知最後 business class得19 個客....都算有d 安慰, 因為回程的 flight 好夜啦....所以好多客都訓.....唯獨是坐 19 H 個客, 似住自己係金卡 member 就大哂....
一上機, 就話佢有件行李係 easily break, 要放係我地的 cloakroom 內, 但當時, cloakroom 內已經有一位 business class 客人的樂器係裡面....冇位放佢既items....其實當時我望住佢件 items....我覺得放 overhead locker 好過放係 cloakroom, 因為如果cloakroom 內有野跌落黎, or 件樂器一壓落黎, 佢件item 就玩完, 但 overhead locker 大把位, 同埋都唔會再有人放其他係上面....絕對安全過放係cloakroom, 但佢死都唔信, 係都要開個cloakroom, 唔理件 樂器, 夾硬放佢既 item 入去...仲拎埋人地個guitar 出黎...只放自己既item....e/y indian 阿姐經過, 見到, 都叫我叫個客放上 overhead locker....之後我同indian 阿姐講, 個客唔肯放....佢insist 放係cloakroom, 點知呢個時候, 呢個金卡差客講廣東話....我冇insist, 你唔可以咁講我, 我request 者..仲叫我唔可以咁講佢....我心諗...你呢d 唔係 insist 咁係乜?  真係打橫黎講! 我好嬲....我話我已經建議你放係overhead locker, 同埋放係cloakroom 會仲易整爛你既item, 但係你insist 要放入cloakroom....indian 阿姐見勢色唔對....走去搵紫姐....紫姐了解情況後, 對我說: "xxx, would u pls do me a favour? put the guitar to another cloakroom..."其實前面另一個cloakroom 已經放滿哂 inflight 的 equipment, 都好危險...不過佢講到....我照做....我真係鬼唔恨cloakroom 內的 wheelchair 同埋阿姐個suitcase 趺落黎壓爛佢件item...
之後未 take off 前, 又同我阿姐講 " my throat is so dry, may i have some cognac", 阿姐說: " sorry, we cannot break the seal on ground, may i give u some water?", 阿姐回到 galley 說: " don't think i m stupid...." 睇黎阿姐都頂佢唔順.....之後仲有好多麻煩事發生, 不過我已經唔想再提呢個人....
另外, 紫姐搞到係ey 做野既日本同事好唔開心....話說日本同事好好心, 拎左5個 ey tray上黎, 點知紫姐說: " do u know u can only take 3 tray at a time????" 唉, 人地好心, 反而俾你話....
之後有次, 日本同事行經過, 點知紫姐阻住我條路, 當時cabin 黑, 邊睇到係邊個....所以日本同事說了句: " excuse me...", 她就說: "do u know my name?"
唉....有時....做人.....睇開d 好.....
老總係 service 後又同我同我partner吹左3 個鐘頭水...但我真係好眼訓, 聽到我差d 訓著, 笑都笑唔出....全靠杯coffee 俾我頂住當....
返到香港....來了個短聚.......雖然得一個鐘既時間....但我已經好滿足.........

p.s 我係香港機場拎 check in bag 時, 發覺香港機場釋chennai 的中交唔係欽奈, 而係馬德拉斯, 呢個名真係好聽好多囉...hehe...

No comments:

Post a Comment