27 July 2008

名古屋氹氹轉

2008.07.27
第 354 次飛行

這天, 飛完一轉名古屋turnaround, 我好唔鍾意做turn, 但冇法, swap 唔走, 頂硬上.....
不幸地, 全機full load....
好多香港人....一團一團的tour, 一上機....
" 小姐, 唔該我要 blankets..."
" 小姐, 我要沈頭....要兩個..."
點到我頭都暈.... 對面aisle 的同事c on ground 時去左business class 幫手, 而佢partner 架姐只係飛緊第3 水, 真係 cannot expect too much....同事c去前面幫手前, 叫我得閒睇下佢個邊, 咁我自然都有睇, 不過唔算幫到佢太多.....加上我partner 都新新地....她是ok 的, 但依然有很多工作未熟習....
未take off, 已經好累.....
點知架姐take off 時...問我: " how long did u join ?"
"4 and a half..."
架姐說: "months?"
我說: " no...years!!!"
之後架姐說 覺得我地not familar with the service, 叫我如果發覺佢地唔識做野, 叫佢地做, 唔好自己一個做哂....但....我點同阿姐喎!? 我一向都唔鍾意叫人做野, 好似點人做野咁....唉......
就係咁take off 左....起左飛....阿姐開始叫我做this and that...
首先要我幫佢派children games 俾坐係右手邊既小朋友, 但佢話要跟番個list 派, 但有d 調左位, 佢寫左個新list 俾我....點知個張list 都係有錯....
 
 佢要跟住個list 派係因為怕唔夠children game, 但其實我知道一共有3 pack, 所以一位小朋友一份都ok, 我以為佢知...但原來佢唔知, 最後return sector 佢先見到....

cocktail service 開始....我地個邊比對面做得快好多.....我partner 雖然都好新, 但佢的速度好快好快.....
之後我回到galley....阿姐叫我拉我個cart 去對面幫手做埋d drink 去....我拉呀拉....拉呀拉.....個cart 好重....拉到中間, 3 個drink cart 係埋同一條 aisle, 做埋d drink 去.....
meal service 開始....阿姐repenlish 唔切, 好彩老總係度, 簡直係我既救星!
做完我個邊, 阿姐又要我拉個cart 去另一邊....但我唔明, 我個cart tray 又冇, entree 又冇, d drink 又唔夠, 仲要我拉個cart 去對面做乜? 同對面同事做2 man cart 仲好啦......但佢堅持要我拉....好無奈, 拉就拉吧.....=.=
之後我既 extra work - duty free, d order 排山倒海咁黎......真係估唔到..... 同埋阿姐好有佢既原則.....什麼都要一齊開始, 但我叫極對面個架妹開始, 佢又好似聽唔到咁, 仲對住我傻笑...haha! 激死....又要我地派哂手上的捐贈信封, 但派左一人一張後, 仲剩好多....搞到我要搵個位收埋, 等阿姐睇唔到....呵呵.....
還有一樣野我最唔鍾意既係....換oven 係佢既責任, 我唔介意幫佢一齊搬.....但佢冇可能指指點點, 要我同我partner 搬完一個又一個.....
回程....架姐的同鄉落左黎幫手.....見佢係 galley 行出黎少之有少.....又要多得老總呢位救星.....
 
回到galley, 個galley 亂到爆, 佢又唔執, 我頂唔順, 走左去執, 同事c 話: " 你咁好走去執...", 我說: " 我唔執, 邊個執?" 嗚........
最後我真係好多謝同事c, 佢係 duty free 上幫左我好多.....我對她說: " 辛苦哂...", 她說: " 你米仲辛苦!"
我覺得, 大家都好辛苦.....
唯一安慰係....d 客冇乜野.....
代價係.....條腰更痛.....

No comments:

Post a Comment