10 October 2008

辛苦.但值得

2008.10.07 to 10
第 368 次飛行

呢幾年做溫哥華機, 變化得最多就係機上多左好多來自印度的朋友們....
除左要水呢個基本需要外, 佢地仲好鍾意調位.....最慘既係我on ground 去左business class 幫手, 所以幫完手返落去 economy class 時, 好多時都係乜都唔知....咁當然, 連佢地自己調左位我都唔知啦....
咁我幾時先知? 通常印度人都會有 order special meal - indian vegetarian....到我派餐時就出現問題....首先有好多 special meal 要派....咁佢地一行5 人, 咁自然有d 會有得食先, 有d 又未派到咁啦....我行多兩轉, 佢地開始叫: "miss...miss...", 再扯我衫袖.....我同佢地講我地有好多special meal 要派, 所以要再等等.....到 special meal 已經派哂, 我再 double check 佢地5 個人, 發覺有一個係冇special meal....這時候, 佢先同我講佢調左位....咁唔怪得你冇餐啦...我取了佢的 boarding board, 同後面6 姐check 番個list, 證明佢真係有 order先俾佢, 不過6 姐叫我記得b 個客....我同個客講, 下次調位而又係order 到special meal 既, 記得同我地講聲.....咁當然...佢地當我耳邊風.....因為到左2 nd meal....佢地又調左去第2 度, 我覺得我成程溫哥華機都好似係度撈魚咁.....煩.....
到正式派餐, 本來都相安無事....點知派到最後, 3 個choice 得番pasta....而最後一位客人死都唔食pasta, 佢話要食 chicken (但chicken 一早冇哂...), 之後佢要 beef (好唔好彩, 我o岩o岩冇哂 beef), 咁佢死都唔食 pasta, 我只好叫佢等等, 我去 business class check一下..而個客仲同我講等幾耐都ok, 只係真係唔想食 pasta.....於是我回到galley, 將事件同左5 姐講...而同時我打算去business class check, 點知5 姐話佢幫我立即去check 有冇其他choice, 叫我去2 nd wine 先....咁去wine 前後都唔洗3 分鐘.....我meet 到我partner 時, 同時又見到老總係我身邊經過, 佢忽然問我個客係唔係等緊個main course, 咁我話係....但我話5 姐已經去左business class check 緊, 可惜係老總角度覺得, 個客已經叫"等左好耐", 所以同我講: " u can't let pax wait for such a long time, pls go and check NOW!!!!", 於是我只好去 business class....我上到去, 5 姐o岩o岩係oven 拎緊個chicken rice 出黎, 打算俾我.....我打算俾完個main course 個客, 我再同阿姐講老總說過的話....而老總梗係係個客隔離等我個main course 啦! 點知老總見我拎住個chicken rice, 又問我: "is that beef ? i guess the pax want to have beef ...", 我立即諗到點答佢, 說" chicken with rice is pax's 1 st priority...."就此過骨, 畢竟, 個客本身真係想要 chicken with rice 麻..... 我再回到galley, 老總已經跟住我後面, 給我同5 姐黎左個short briefing, 講黎講去都係話要個客等得耐....5 姐已經幫我講好說話, 話一黎個客肯等, 二黎我地已經立即check, 但老總好似充耳不聞, 所以我地都只好 nod and yes....
 
事後, 最唔開心既係竟然俾我發現呢個係我地既 id crew....唉......點解你要俾 hard time 我? 大家都係同事一場者...唉........

自呢單事件後, 我對老總十分小心....事關佢完左 1 st meal 後話6 姐冇俾crew meal 佢食....佢仲要幾乎講哂俾每一位同事聽, 連機頭都知.....冇crew meal 食, 都唔洗周圍咁講掛....你還有business class 既 meal 食喎! 另外, 老總連我地準備左既杯麵都要 check.....幸好我冇開鬼哂d 杯麵, 唔係又要捱b 都似....hehe....老總表面好似冇乜野, 但佢都會突然打開個compartment, 睇下我地d serving tray 有冇抹乾淨....
此外, 還有一位伯伯....也挺麻煩.....話說佢要茶....但當我想俾佢的時候, seat belt sign 著左....我已經同佢解釋左一次點解俾唔到熱飲佢....咁安全帶既燈號都著左一段時間...佢再按多次 call light, 今次日藉同事去左應, 因為伯伯唔識講英文, 最後又係我再去同伯伯解釋多次點解俾唔到熱飲佢...點知佢"zip" 左我一聲....我只好同佢講: " 個sign 一off 左....我立即俾你..."終於到collection 時, 個sign off 左, 我立即第一時候麻煩阿姐幫我整杯 chinese tea....再同佢講: "我講過, 安全帶個燈號一熄左, 我一定俾chinese tea 你..." 點知佢又問點解頭先唔俾得熱飲佢...唉, 點解講極佢都唔明, 我說" 危險麻...blahblahblah...", 但事件都係未完, 話說到我rest 時, 因為前面得兩位日藉同事, 咁伯伯按親call light, 都係前面同事應, 咁有一次, 後面有位香港同事經過, 伯伯話要投訴點解d crew 唔識講中文...同事說:"因為佢地係日本人...", 伯伯問: " 點解日本人唔知講中文?" 同事說: " 咁我係香港人, 我都唔識講日文啦,..." (我聽到呢度, 笑左好耐..)
 之後伯伯仲問:"你地公司有冇搞錯, 請d 唔識講中文既人...", 同事答: " 咁佢地識講英文麻!", 後來同事都冇氣, 說: " 咁我而家話你知, 我係香港人, 你有d 乜野事你搵我吧..." 有時同伯伯講野, 真係好似對住小朋友咁.....

終於到左溫哥華, 但因為行李運送過程出現左錯誤, 等了大半個鐘先有我地職員的行李.....而當然又令我的行程遲了大半個鐘開始......
至於那個旅程, 下篇再說....
回程, 令我最深刻就係坐係door 3 第一行, 那兩個喊極都唔停的 BB, 我真係多得佢地唔少, 搞到我crew rest 都訓得不是太好......
尤其是其中一位媽媽....又係那個國藉的人....唉....
話說佢1 st meal 後, 俾左支(應該是人奶)叫我放入chiller 雪住....咁我rest完,行經過佢身邊時, 佢話要奶, 叫我入galley 倒俾佢, 同埋整熱去, 咁我話放入熱水內至少要放 15 mins 先會熱....點知佢好堅持話15 secs 就會熱, 咁我問: " are u sure?"  佢仲答我yes....好, 那我就回galley 同阿姐講, 阿姐叫我既然佢話15 secs, 就15 secs 俾番佢, 我當然照做, 因為我要證明俾個客睇係唔會熱既.....
 
大慨兩分鐘後我番去個客度, 佢話: " it"s not hot!!!!"我答佢: " cuz u told me to put it inside the hot water for 15 secs only!!!!", 佢之後梗係冇野講啦, 我再問: " so do u want the milk to be warm?" 佢又答yes啦...我再說: "so, it takes about 15 mins...." 點解 d 客梗係唔聽我講, 同唔信我.....?

overall 黎講, 班機係辛苦....仲搞到隻手又發炎, 真係唔明, 開支酒又搞到發番炎, 我很無用呢......
不過為左這次旅程, 我覺得幾辛苦都係值得.....
可惜, 當我打緊呢篇blog 時, 我發覺自己其實同d 客都係一樣......
 

No comments:

Post a Comment