20 October 2008

壓力來自你....

2008.10.20
第 371 次飛行

最後一日standby, 7 點鐘開始, 仲諗住可以訓住黎等call, 點知唔洗啦, call 左班印尼long turn....
上次做呢班機, 我有d印象係好辛苦............因為成機都印尼華僑, 所以班機好癲.....所以都有d 驚驚.....
但點都唔夠見到老總的時候咁驚.....
 
 尤其是佢係briefing 問 safety 問題時.....好似精神錯亂咁...

好多時, 發覺點解同事會有壓力呢? 一齊都係來自老總.....
話說有一條問題係 BCF (滅火器) 的location, 佢要飛第3水的同事答.....佢答:"L1-L4, R1 & R4", (L=LEFT, R= RIGHT), 其實佢答得o岩, 但老總就話:"is it all location???" 叫佢repeat, 咁佢再repeat....老總都仲好似覺得佢錯咁, 最後叫佢: " would you please more specific?" 於是同事就答: "L1,L2,L3,L4,R1,R4", 同事係答得好清楚, 但似乎老總仲係唔滿意, 說: " U should answer 'C'  shape location, or all location except R2 & R3", 唉.....其實點答又有乜所謂, 最緊要個答案o岩者......那一刻, 已經覺得佢有點怪.....
上左機, 當時又煩住d 阿姐啦......睇見d 阿姐表情都覺得唔妥.....本來阿姐叫我地做service 時, 如果有乜野需要就按一下 call light, 但點知我一按, 老總就由 door 2 打到去 door 4 話點解冇人去應call light....搞到最後我都唔敢再接...同阿姐打眼色算啦.......
來回夾埋成9 個半鐘.....精神上的消耗, 加上整個economy class 都係新人的世界, 我真係累爆了.....雖然要做好多extra work...仲要做埋 duty free.....但她們 attitude 都十分好, 我覺得最緊要係咁......雖然我覺得佢地態度好, 但中間都有同事對我說另一位同事態度不是太好的問題存在......但今次我又覺得沒有問題......
放工後, 我去左check 個swap....點知disapproved 左.....原因係excess new crew, 話說airbus 的new crew 唔可以多過兩個, 我班機本身已經有兩個new crew, 而同我swap 既係 new crew, 所以如果個new crew swap 入我而家個班機, 就會變左有3 個new crew 囉, 於是disapproved 左囉....但另一邊廂, 今日呢? 又係airbus, 但standby call 左位new crew, 變左成班機有3 位new crew....唉, 真係有點憎公司成日有 double standard 的情況出現......嗚........................
隨住放工, standby 又結束了....係巴士上真係訓到死左.....
好耐冇試過連飛4 日, 代價就係雙頰皮膚爆擦, 而家唔洗化妝, 兩邊臉都紅紅地....
 
黎緊幾日假, 要好好relax 下先, 因為月尾仲有兩班好 tough 既機要做! 加油!

No comments:

Post a Comment