18 October 2008

醒目嗎?

2008.10.17 to 18
第 369 次飛行

等了兩天, 第3 天終於有duty...
看來好似一班唔錯既機, 因為係一班東京overnight....
而今次的配搭就係: 與我同一條aisle 係一位飛了3 個月的來自日本既同事, 而與我同galley 係一位來自馬來西亞的新同事, 今次係佢既"第一水"......她們倆都十分之醒目....
首先說說"第一水" 的同事.....
話說派special meal 時....咁有d 係屬於坐第 3x 行既客, 有d 就係後面個zone, 5x or 6x 既客人....當我地準備去派 special meal 時, 她就說:" i m going to distribute the special meal to those who sit at the aft zone...",當時我 "o" 左咀.....
 
因為一向派special meal, 大家都會不分那些meal tray 係屬於你個zone 既客定係我既zone 的客, 總之見到個tray 上面齊哂飽同埋 main course, 就跟住個seat number 咁派.....所以我聽到佢咁講時, 我都覺得好出奇, 但我冇出聲, 之後我就拎左兩個坐第30 幾行既meal tray 打算派, 點知新同事見到我拎住兩個第 30 幾行既meal tray 就對我說: "these meal trays belong to pax sitting at the front!", 我只係說了一聲: " nevermind...i m going...", 講完我就去派.....

派完呢兩個special meal, 我就打算回galley, 點知我行到差唔多第60 行, 我就見到新同事拎住兩個special meals, 有一個meal tray 係屬於第57 行既.....另一個係屬於第36 D既客....點解我咁記得? 因為佢一見到我就俾個屬於坐第36 D既客既 meal tray 俾我, 對我說: "would u pls go for this?", 我呆左呆....心諗...."你唔係掛, 坐 30 幾行個d, 你真係行都唔肯行去派呀????"
 雖然我係有點不快...但既然佢去俾緊個tray 埋黎, 我只好照接左個tray 去派.....

睇完呢個case, 我覺得佢好醒, 但....如果係醒既話, 點解collection 時, 教左佢幾次點收d tray 入個cart 內都唔識收呢?
去個程, 佢收到一塌糊塗, 佢拎左個foodcart 返黎就同我and 阿姐講個cart 冇哂位, 但我就見到佢個cart 仲有好多位...只係因為佢將所有d 膠杯都放哂係個cart 內, 加上所有 tray 都應該跟住條紅線咁去收, 咁先o岩....但佢冇跟....而我同阿姐都估佢應該係唔識收, 所以都好用心教佢應該點收, 1. 要跟紅線去收...2. d 膠杯唔係放係cart 內, 而係放係 cart top....
教完, 以為回程會有改善.....點知....同去個程的情況一模一樣......
有時我都知條紅線係幾難跟到黎收.....但問題係....明明一行放3 個tray, 佢可以個3 個tray 一個跟到紅線, 一個跟唔到紅線.....真係.....唔知講乜好....同埋佢又將d 膠杯放係cart 內啦.....佢拎到返galley, 我同阿姐只好又拎哂d dirty tray 出黎, 再由頭放返哂入去.....其實我地又冇乜野, 只係要做多少少野....好快就搞掂....阿姐說: " i think i have to giving u a training on how to collect the tray into the foodcart..." hahahahahaha......

而新同事就只係成日解釋: " it's because the pax already push the trays to me.....blahblahblah..." 係....人地係咁push 個tray 俾你, 但都要收得好好睇睇麻....

不明的是....派special meal 就咁醒, 但教極佢收野都唔識.....
之後我又回想起自己o岩o岩join個時....跟紅線收就識, 只係有時發覺d tray stuck 左係裡面....不過後來冇耐已經俾我發覺一個很好的方法.....哼哼哼....
同我做同一條 aisle 的日本同事都係有d 醒.....首先就係兩程做完 cocktail service 都唔見佢出黎做collection....其後做meal service....我由第70 行做到上第40 行.......而我已經換左一次cart, 到我meet 到呢位日本同事時, 我個cart 真係已經冇哂 tray 同 main course....而佢個cart 就仲有d tray....當時只係得番兩位客人未 serve....咁既然我個cart 已經冇哂野, 我就諗住拉個cart 返galley, 之後立即拎多兩個main course 出黎俾日本同事.....而當時其實已經冇哂 choice, 得番pork with rice, 日本同事只要同兩個客解釋冇choice 就可以派餐俾佢地.....點知我同佢講我回去拎 main course 時, 佢就對我說: "u still have 2 pax haven't served..." 什麼是" 我" 的客人????不是" 你" 的麼???? 最搞笑既係 佢當時又冇野做, 但叫我同個客解釋 冇 choice, 但又唔移後少少個cart等我同d 客正面講 (當時我完全係見唔到個客既樣, 因為佢地係背住我黎坐...), 我又唔明點解佢係都要我同個客解釋冇choice, 佢自己都唔去解釋.....企係度望住我囉.....最後呢d 咁厚面皮既野又係要我做.....
真係覺得佢地兩個都好鬼醒......
anyway, call左呢班機都係幾開心既....因為....終於可以去 shopping一下, 只係去一去 convenient store 一陣, 已經掃了兩大袋戰利品....呵呵呵呵!!!!!   睇黎我下個月swap 走哂d 日本機, 都應該問題不大....hehehehhee......

唔知係唔係太辛苦的關係.....呢晚係好鬼暈.....但又訓唔著...唉...真係矛盾......
諗起回到香港, 之後個日又要 standby, 仲要晨早5 點鐘開始....真係攞命......

No comments:

Post a Comment