19 October 2008

背脊好痛

2008.10.19
第 370 次飛行

踏入standby 第5 日, 一早4點半起身, 睇下有冇acknowledgement 啦, 點知冇喎, 係有點意外, 而因為起身時仲係好眼訓, 同埋仲係有d 唔係太舒服, 所以決定唔等5 點standby 開始....拎起屋企個電話上床, 一邊訓, 一邊等standby call....
到左8:45 am, 電話響, 個一刻我仲以為已經過左 standby 添....
 
 原來真係公司打黎......call左班 台北.....唉....仲諗住駁佢call overnight, 唔洗再standby 多日添, 點知call 左turn, 不過都好啦....台北機, 好易做.....好過冇.....

然後真係好感謝屋企人起哂身, 一個幫我買早餐, 一個幫我call 的士, 而我就梗係快快脆脆化妝換衫啦...
飲完最喜歡的凍奶茶, 又係時候上路了......
台北機咁短機程, 照計應該唔會有d乜野事發生....點知偏偏又有事發生係我及我係同一個galley 做野既partner 身上....
今次galley 內的陣容係紫姐係星加坡人, 紅姐係日本人, 同埋我地兩位小同事, 而我partner 今次係train 完 business class 既第2 水.....
去個程, 因為full load, 所以大家都忙得很, 不過時時要係galley 內穿梭既我 (因為我今次的工作係負責 repenlish), 已經覺得日本紅姐好有問題.....成日將d cart 調位置....調到我後來成日都要係galley 內搵番個cart 出黎..... 有次仲勁, 拎哂food cart 同個glass cart 出黎....完全擋住左我拎野....後來我都說了一句:" may i put this on the opposite side?", 試諗下, 佢調到連紫姐都唔知個glass cart 去左邊....
好快就去到台北, 與共事business class 既兩位小同事傾開計, 我叫她們小心d 紅姐....因為我覺得她不是好人....但她們唔係太信我.....
回程 light loading, 得10 幾個客, 日本紅姐又開始出現問題, 首先, 有客上的時候, 有時galley 內人又多, 同埋周圍都係東西....咁為左方便, 我冇行入galley 去另一邊aisle, 而只係第一行前面穿過, 當時第一行根本都沒有客人....點知過左一陣, 紅姐就走埋黎同我講: "next time, when u pass the 1st row, would u please lower down your head?" , 我覺得奇怪, 佢繼續講: " if u dont lower down your head, ur shadow will be in the screen, and disturb the pax from watching the big screen..." (因為第一行前面有部大電視, 但個部電視永遠boarding 時只係show flying time 幾耐, 而家幾多點等等...加上當然d overhead locker 又開哂, 就算我唔行過, d 客都睇唔到個screen, 仲要根本個screen 都冇乜野睇.....anyway, 佢咁講, 我照聽....不過為左唔好咁麻煩, 我寧願係番galley 兜去另一邊好了.....那時候我更加覺得佢係有問題.....
另外, 係香港未到台北時, 因為報紙唔係太夠, 所以last min 上左多少少報紙, 而一向d 報紙都放係 door 2 cloakroom, 但因為 last min 上, 就放左係door 1....而我事前係唔知door 1 cloakroom 有last min 的報紙....咁我地去到台北, 又set 多次 newspaper trolley 俾係台北上機的客人....但我們就係忘記左door 1 個少少報紙....而係 briefing 上, 我好記得日本紅姐講過有剩的報紙要派哂俾d 客, 千祈唔好留番係cloakroom, 咁上哂客, 我係 business class 又行左一轉報紙....就release 哂d 報紙去economy class, 我將d 報紙放左係 door 2 的galley top, 咁d 客行經過想拎就拎.....再過一陣, 我發覺door 1 個堆報紙冇人拎過出黎.....但當時door2 galley top 都仲剩番好多報紙, 仲要同door 1 個少少報紙的種類一樣, 咁我見到既然放出黎個d 都冇客要, 咁無謂特登拎埋 door 1 的報紙出去啦....但我有我的憂慮, 因為我怕日本阿姐見到d 報紙仲係裡面又發癲, 於是我就話不如我地收埋去....點知兩位小同事話應該冇事既....就此算了....
起飛後, 因為 business class 好 light loading, 我同兩位小同事就去左economy class 幫手....
到差唔多降落時, 我回到 galley....坐係 crew seat, 準備landing.....
呢個時候, 坐係對面的紫姐忽然問我對日本阿姐有冇d 乜野 feedback....我已經覺得奇怪, 因為通常咁樣問, 一定係出左問題....咁我就說了"lower down my head" 事件....紫姐聽完後, 同我第一個反應一樣, 說: "乜個screen 會有人睇架咩..." 哈哈....笑死我啦......
之後紫姐就同我講日本阿姐係我地去左economy class 幫手時, 同佢講左d 野....
1. 佢話我partner 冇去 repenlish bar cart 內的drink....因為第一程full load, 加上好多人飲perrier, 所以冇哂....但佢話我partner 冇去拎perrier, 仲要叫左佢都係冇拎.....我聽完後, 我好肯定就同紫姐講我partner 一定有拎 perrier, 因為佢有問我去邊度拎好....同埋我及其他business class 共事的同事都有親眼見到佢係有拎....不過我就唔肯定我partner 係日本阿姐叫前定係叫之後先去拎啦....之後我仲話我partner 雖然係第2 水,但都做得幾好, 紫姐都贊成呢...
2. 日本阿姐話我地冇放哂d 報紙出黎....因為最終俾佢發現door 1 cloakroom 個一小袋報紙....咁我解釋返之前的情況俾佢聽, 而因為當時boarding 紫姐都係door 2, 所以佢係見到我將d 報紙放哂係galley top, 同埋係見到真係好多報紙都係冇人拎, 所以我後來發現door 1 cloakroom 有報紙, 但都冇拎出去擺....
紫姐咁同我講完後, 我覺得日本阿姐真係好衰, 你係覺得有問題, 唔該你直情同我講, 唔好係我地背後打小報告吧.....最樣衰就係打完小報告, 仲要俾我呢個當事人知道左....真係......唉......
事後, 我問我partner 係唔係因為日本阿姐叫佢拎drink, 佢先拎, 我partner 話係, 之後又爆d 野俾我聽, 話說佢去完 economy class 幫手後, 回到 business class, 日本阿姐特登叫佢係 bar cart 內拎perrier 出黎, 但我partner 搵唔到.....日本阿姐根本一早就知道d perrier 已經用哂, 特登難為我partner....實在有點過分.....
after landing 後, 日本阿姐就捉住我同我partner, 打開個cloakroom 話: "how come u guys didn't take all the newspaper out?", 咁我嘗試解釋左之前的情況佢聽, 可惜佢唔聽, 仲話: " do u understand what i mean????", 雖然佢係笑住咁同我講, 但對於我黎講係笑裡藏刀.....
 個句: " do u understand what i mean" 應該我講就o岩....唉........
 
 我又同佢一樣笑笑口敷衍地說: yesyes 後, 我就話: "i have already explained to xxxxx (紫姐個名) about the situation...." 我講完, 佢都冇野好講啦.....

最後我同個兩位小同事說: "我都話佢唔係好人架啦, 你地又唔信...." 佢地而家信已經太遲....
放工時, 我見唔到紫姐同紅姐的蹤影, 所以我都唔係太知紅姐再有冇講我地既衰野, 而紫姐又點諗我地3 個呢? 又真係得佢自己先知.....不過我直覺話我知應該問題不大, 因為去台北個程, 紫姐已經給我大派定心丸, 話我說得好好.....同埋...如果佢係信哂紅姐, 佢就唔會特登再黎問我啦.....
呢班機, 真係俾人篤到個背脊有點痛.....
同埋, 我係最憎人地咁做.....太過分了...
放工後, 同lowbay 申完一輪, 再回到家同太后申申申....舒服哂............
不過黑開有條路, 回家坐個架巴士, 竟然中途爆玻璃, 要轉車.....
anyway, 隨住打完呢個blog, 就要忘記吧....聽日仲有一日standby....要加油!!!!!

 

No comments:

Post a Comment