14 October 2008

西雅圖的天空

2008.10.07 to 08

因為行李的延誤, 搞到行程遲了大半個鐘.....所以一去到酒店, 立即梳洗過後就開車出發過美國邊境, 再落西雅圖.......
起初仲以為有美國的旅遊 visa 會易d 入境添, 點知最後都要打指模, 影相, 仲要俾6 蚊美金....唉......真係急越衰.....仲要問埋一d 好鬼死無聊的問題.....
大慨兩個半鐘的車程, 終於到左西雅圖......而去到的第一時間, 就係要搵地方落腳......都算幾順利, 一去到就搵到, 間房仲要對住space needle..........


這時候, 大家都餓了, 但因為到達的時候都已經幾夜啦, 加上又唔知邊度有好野食, 最後揀左一間叫"pizzeria" 黎個supper....
內裡暗淡的燈光, 簡單的佈置, 只有寥寥數人....陣陣的pizza 香味......
可能太餓的關係....覺得這個pizza 真係特別好食.....
 
pizza 過後, 就到了一個不知名的地方睇夜景.....不過我地俾hotel 的staff 老點左去第2 度, 好彩最後都找到了.....只係個晚太凍.....看了5 分鐘還是回到車上去.....

訓了一覺後, 就踏入第二天的旅程....
來個簡單的早餐, 之後打算去boeing 廠參觀, 點知佢地罷工, 真係好可惜呢.....都唔知下次仲有冇機會去啦.....
於是我地就去左pike market....

再去了第一間 starbucks.....享受了一杯熱騰騰的latte.....

 

再沿住海邊欣賞下景色.....
 

 
因為冇去boeing 廠, 所以時間多了很多, 所以去了 aquarium 睇下d 海洋生物....
令我最深刻都係八爪魚, 同埋魚食魚的情景....好恐怖, 但我又鍾意睇住一條魚將另一條魚吞噬...


 
行了大慨兩個鐘, 時間仲有好多, 但大家都有點累,決定係車上訓一陣.....待晚上去space needle 晚餐...
去晚餐前, 我提議再上一上那個不知名的地方, 看看黃昏, 因為前一天太凍, 都未欣賞夠, 所以很想上多次去....今日仲未入黑, 點都冇昨晚咁凍....


 
晚上, 到了 space needle 食飯, 總括黎講普通吧, 我嫌個湯鹹得濟, 同埋唔多鍾意塊扒既汁.....

 
 

重點係, 心情唔多愉快....
晚餐過後, 看了一看夜景, 又係時候坐大慨3 小時的車程回溫哥華了.....
這晚, 唔知點解, 我睡得不是太好.......
 
還有更多的相片係呢度:Seattle in Autumn 

No comments:

Post a Comment