28 November 2008

暢遊埃及 - 第八天 & 第九天

2008.11.27 to 28

開羅(Cairo)--> 吉薩金字塔(Giza Pyramids)--> 獅身人面像(The Sphinx)--> 開羅市集--> 多哈(Doha)--> 香港

早上, 吃過早餐後, 因為塞車的關係, 所以旅遊巴遲了一點兒才來到....立即出發去第一個景點 - Giza Pyramids 吉薩金字塔....
這個已有五千年歷史的三大金字塔,分別屬於父親 Khufu, 兒子 Khafre 和孫兒 Menkaure....
下面兩張圖片就係The Pyramid of Khufu...是埃及最高最大的金字塔, 外表原本還覆蓋著一層打磨過的光面圖拉石灰岩,但因為被沙漠的風沙所侵蝕, 所以如今已完全失去最外層...而呢個金字塔, 由於每天都只限一小人數入內參觀, 所以我地並沒有機會入去看看....


 下面兩張圖片就係The Pyramid of Khafre....它並沒有The Pyramid of Khufu 那麼巨大, 但因為它建於較高的地基上,所以在整個吉薩金字塔群中,看起來好像最高的...The Pyramid of Khafre最頂端的白色圖拉石灰岩未被完全風沙侵蝕....亦因為咁, 十分易認...
這個金字塔可以俾我地入去參觀.....但通道好狹窄, 大概只有一米乘一米, 個個都要彎低身先入得到去,通道仲非常斜, 有時斜上去, 有時又斜返落去....而且全世界都係個度入, 個度出返黎...因為通道的闊度大慨只可以容納一個成人, 所以如果有人出入, 都要閃身避開....加上裡面係十分焗, 好似唔夠空氣咁, 所以都唔係個個成功行到最深處....有些人放棄了, 有些人走了一會兒要抖抖才能繼續....前進真的不容易, 因為太矮的關係, 我都撞左兩三次頭.....不過最後我都一口氣走到最深處.....
當你入到去, 其實只係墓室一個, 什麼東西都沒有架....值唔值得入去, 就真係見仁見智啦....
當我出返黎既時候, 真係鬆一口氣呢!!!!


看完兩大金字塔後, 我地就坐車再上去較高的地方, 觀望3 座大金字塔...最左既係The Pyramid of Khufu, 左二就係The Pyramid of Khafre, 右二係The Pyramid of Menkaure...而我地都係呢度一邊騎駱駝, 一邊遠遠欣賞這3 座大金字塔.....
 

然後我地又回到車上, 前往落返低處去看看獅身人面像 The Sphinx....
這座世界上最大、也最有名的石像,座落於The Pyramid of Khafre前...本來這獅身人面像是有不同顏色的, 但都因為俾風侵蝕到現在這個模樣...
傳說 Thutmosis IV(圖特摩斯四世)還是王子時,曾夢到在一次狩獵時,獅身人面像要求除去其腳下的沙子,事成後就讓其成為法老王,於是圖特摩斯四世便清除了獅身人面像前的沙土,並豎立了一座花崗岩石,結果 Thutmosis IV 後來真的做了法老....


 

 
那天十分多人....小朋友亦有很多....真係水洩不通......幸好都有d 高處 俾我地影下相......
參觀完畢後, 我地就去左一間中菜館午餐.....有8 碟餸....有以我記得, 好似有成6 碟都係菜黎......不過我都覺得ok...因為感覺上好似咁多日都唔係食左好多菜, 係時候食番多d 補數......
下午導遊姐姐就帶我地去左開羅市集行下....


 我地就好努力再搵下個張 nile river 同埋 now and then 個本書仔....但始終都係搵唔到.....只好麻煩導遊姐姐再找同事下次來埃及幫我地買了.....
女人購買力真係強, 買到今日, 佢地都仲有野買到, 真係佩服....
行完街街後, 開始踏上歸途.....但都算有驚無險, 因為去機場的途中大塞車.....本來導遊仲安排我地到左機場, 有d 時間再收拾一下東西....但結果一落車就立即要衝入去 check in...等等.....本來對我黎講係ok 的, 但偏偏係呢個時候係我身上發生左d 小意外...搞到我都幾狼狽.....>.<
雖然時候真係好炆, 但多得當地的assistant Osama 先生一早已經到左機場幫我地拎哂機位, 仲帶領我地過immigration....先可以順順利利上機咋.....
回程照樣係多哈等4 個鐘頭再轉機.....坐大慨 7 個半小時的機程回香港......而九天既埃及遊都去到尾聲了....
而我終於可以一口氣打哂咁多篇blog....真係有點似係度趕稿個d 雜誌記者....
呢次埃及之旅後, 下次如果有機會的話, 我會諗諗去以色列同約旦....話哂自己都係一個教徒, 真係幾想去架!!!
係blog 內既相片只係一小部分....更多既相片可以去呢度Egypt Trip in 2008 , 又或者你地去返我個blog 既 homepage, click 一click 留言那個bubble, 都睇到架... enjoy~~!

No comments:

Post a Comment