6 July 2009

Koblenz in Germany

2009.06.30

一到左 frankfurt, 想出外走走, 所以沖完涼, 抖左大慨一個鐘左右就出發.........
其實未出發前, 已經預計今次想出下去 sightseeing, 所以前幾天已係網上面抄低個火車既 timetable...
到左火車站, 係買車票時遇到有困難.....原來係有兩款車票機(我成日都唔記得左), 起初我揀左部只係專賣d small town 既 ticket ......所以係完全搵唔到自己想去既地方既車票賣.....(最慘係個站連詢問處都冇...) 後來再望望, 見到隔兩部既車票機有點唔同.....一睇....原來呢部先係.....快快買完後, 再係隔離個部機print 張train schedule 出黎....恐防個schedule 臨時有變....
上車後, 火車就沿住萊茵河走著...........好彩我揀左班唔洗轉車既火車坐, 至少可以係車上好好休息一下....不過車上太多學生, 好鬼嘈.........
大慨一個鐘頭多d, 就到達Koblenz......
Koblenz 係以 Rhein 同埋 Mosel 匯流處發現既城市.....
出了車站後, 我就向著左手邊行............走了一會就見到Herz Jesu Kirche......




再慢慢走, 走到細街, 再找了一會兒, 到了 Liebfrauen Kirche 聖母教堂........


 祈禱完過後, 諗住去附近既 Rathaus 市政廳, 同埋Schangelbrunnen水吹少年之像....但由於內裡好多細街....加上旅遊書上又冇寫哂所有街名, 開始有d 迷路, 搵唔到d 景點.....所以最好既方法都係走返出大街.....
幸好我方向感都唔錯......好快就搵到.......

 然後我一直向著河既方向走............到了Mosel 莫色耳河........再治著河一邊走...就會到 Deutsches Eck 德意志之角.........亦即係 Rhein 萊茵河同埋Mosel 莫色耳河既交匯點.........
 對面就係Festung Ehrenbreitstein 同埋 Rhein.........
 從旅遊書得知, 上Festung Ehrenbretstein 看看 Koblenz 市係十分靚, 所以點都要去一去.........於是我就坐了ferry 去對面岸.............ferry 上既人少得很......計埋船長都係得3 個人...........船一邊航行中, 我一邊就問船長邊度有 skychair 坐上去 Festung Ehrenbretstein 既頂點.........因為天氣太熱, 同埋已經走了很多路, 仲要我行上斜, 真係唔可能啦.........
 下面就係我所走過既路, 黑色係去個程......紅色就係回程.............

 
船長說, 一落船沿著skychair 既路牌行就會搵到.....我行呀行....行到大慨15 分鐘....終於見到 skychair 既蹤影........

 

其實望住d skychair....我忽然記起那次上 whistler 都係坐類似呢d 既 skychair..........老實講.....係有d 驚.....
但都黎到......冇理由唔上去麻...........

坐了7 分鐘.....終於到頂........望返落去 Koblenz 市, 果然好靚.........其實親眼看見既, 比係相中看到既更美........
 
烈日當空, 快快影完相後, 就坐返 skychair 落去........上去時一個人都冇, 落去既時候....遊客多了, 還見到有遊行團呢!
 由於雙腳很累, 所以決定坐巴士去下一個景點......Kurfustliches Schloss 選帝侯的城堡......點知去到個邊先知個度既 花園 "工程進行中",直到 2011 年, 所以冇機會入去睇下......(早知係咁就直接坐巴士返station 啦!成 $2.4 euros 一程架)  只好沿著Rhein 慢慢行返去 station 啦..........

由於比原定的時間早了一個鐘完成Koblenz 市既遊覽, 所以到了 station 後, 我print 了最新既 timetable, 看看有冇早d 同埋又唔洗轉車既train 返酒店..........好好彩....仲有幾分鐘就會有一班開出.....立即買車票, 再跑上火車..............
全靠下面兩張timetable....好好用.....不過如果要轉車既話....timetable 只係顯示要轉幾多次車, 但就冇話要係邊度轉車..........


這天既行程都算順利....明天繼續.........

No comments:

Post a Comment