22 July 2009

第 419 次飛行

2009.07.19 to 22
第 419 次飛行
這班機很順利.....所以要紀錄的事也不多........而且這幾天我都十分快樂.......
唯一想提的是....去澳洲個程, 有大量既韓國學生....可能佢地坐唔慣飛機, 所以有學生不斷咁嘔....還嘔到座位上....真係辛苦哂佢地既老師, 要處理一番........
而今次係洗手間又發現嘔吐物啦....我地相信應該都係那些韓國學生造成既....
同上一次一樣, 我完全聞唔到, 但另外一位同我處理嘔吐物既同事聞到.......
唔知係唔係呢排處理得太多.....今次我地好快就處理完.....
不過大家下次唔好再嘔落個sink 度呢, 嘔去 toilet bowl 會好好多.....

No comments:

Post a Comment