3 July 2009

用左去邊?!

2009.06.29 to 07.03
第 415 次飛行

係Frankfurt 回程既航班上....
有位男乘客準備入洗手間...但見到兩卷toilet roll 都冇哂, 於是叫我加返....
我加完兩卷toiler roll, 順便清潔一下洗手間, 男乘客就入左去....
就係咁....佢大慨成 10 分鐘都未返出黎.... (點解我咁清楚係因為洗手間係正我工作既 galley 出面..)
然後有 氣流,  男人兩手空空立即走返出黎, 而呢個時候, 有一位女乘客急急腳入左洗手間, 大慨兩三分鐘, 佢都係兩手空空走返出黎.....
咁我通常我見冇人係洗手間, 我又得閒, 我都會再check 下洗手間...
點知....
一入到去....兩卷toilet roll 已經用哂????!!!!!!
回想起.....肯定是那位入了超過10分鐘既男乘客用鬼哂...........
究竟佢用左係邊度呢?!
p.s 同埋今次frankfurt 呢班機....d 洗手間係十級污漕.........我親眼睇住d 小朋友去完洗手間唔洗手....同埋d 人放哂d tissue 係sink 既隔離........仲要好多人去完洗手間唔沖廁..............(之前做frankfurt 機都唔係咁....真係今時不同往日......)

No comments:

Post a Comment