26 July 2009

痛苦的18 小時

2009.07.24 to 26
第 420 次飛行

一年後, 做了班印度機去欽奈....
去程出奇地好少印度人, 大部分都係華人同埋有小部分西人......
那些華人睇起黎都好後生, 有d 都唔似 20 歲....所以當有幾位要飲whisky 時...我就問下佢地究竟幾多歲....原來都有 22,23 歲......
無驚無險就去到欽奈....入境時, 我地機組人員同其他乘客一樣, 都要遂個俾當地機場既工作人員量體溫....好似好嚴謹啊!
第二天起身, 打算食完自己帶黎既食物, 再訓多陣晏覺, 待臨飛前先叫一次room service...
點知食完自己帶黎既杯麵 + 餅乾後, 就出事啦.....最後連room service 都可以唔洗叫啦.....
訓晏覺前已經覺得自己個胃有d 痛....但我不以為然.....
到臨wake up time 前三個鐘左右....我醒左, 胃既劇痛就開始....
起初只係胃痛, 之後連腸胃都痛....最後仲幫親左洗手間好幾次........但情況一d 都冇改善.....甚至仲嘔.....望見鏡中既自己.....咀唇白到不能再白.....好恐怖.....
那時我心諗....我死都唔要係呢度port sick!
於是我食左自己帶黎既藥.....頂住先.....再落lobby report duty.......
其實我有考慮好唔好同老總講聲自己既情況.....不過最後我都同老總講左自己唔舒服.....一眾同事都好關心.....多謝各位....
一路上都未有事.....病情似乎受到控制咁....
但係機場行行下...又好想去洗手間.....試想想....印度既洗手間係點既樣.......俾著平時健康既我, 一定唔會去那些洗手間.....但最後都係要去幫親下......
 
好多謝我阿姐入過黎睇下我死得未.....

上左機, 同事問我仲有冇事.....我次次一答完好d 冇耐, 個胃同個肚又痛過.....總之情況時好時壞....捱著痛....係boarding 時處理乘客不同既問題.......有兩單 double seating ....另外有女乘客對我說唔想同男人一齊坐........待我處理完個兩單 double seating 後, 我發現要換位既女乘客既行李就咁放左係 door 3, 但個人就唔見左.....後來先知原來佢唔見左本passport, 要出去搵, 嚇到我立即拖埋佢件行李出去...因為如果最後佢搵唔返本passport, 要 offload 佢既話, 佢既行李都要offload.....最後女乘客都幾好彩, 搵得返本passport...順利上機....就係呢個時候....飛機出面發現冇人認領既行李....原來係屬於我個zone 既某位女乘客....呢位女乘客原來以為會有同事幫佢拎行李上機, 所以就咁放左係飛機出面....唉....不得不說, 當地人有點X........不過各問題總算順利解決左, 只係延遲左出發既時間........
病情時好時壞既我, 真係好想一起飛就做service, 做完就休息....可惜 service plan 要係飛機降落前兩個半鐘先開始service....那刻只希望我真係可以捱到降落的一刻.......
一起飛.....我立即"lay" 埋係galley 內休息一個鐘....休息過後, 好似又好左d....以為自己應該做到 service....
臨降落前兩個半鐘, 我地開始派早餐.......我做到中途.....個肚開始又痛...仲感覺到自己好需要去洗手間.....
那時候既我, 面上一定乜野表情都冇.....事後我都同阿姐講, 真係好怕笑一笑....有d 野會走出黎.....
 
 我好努力想快d 派完餐, 但乘客們都非常口渴, 好多人一人要3 杯飲品.......

一派完餐, 我立即同阿姐講我又唔掂, 要去洗手間.....但可惜所有洗手間都俾人用緊.....
 點算呢點算呢....我越走越前, 最後走到機頭隔離既洗手間去........

到我出黎既時候, 同事們已經做緊 collection....而當時老總打左俾我阿姐問我去左邊, 同埋我既情況.....雖然我好唔舒服, 但我堅持做埋個collection ......至於 duty free, 我放棄左.....
後來有同事話我好犀利.....點解可以仲捱到同埋忍到咁耐........原因係, 我好唔想麻煩到人.....
降落後, 老總問我洗唔洗叫輪椅.....幸好班機今次泊得好近, 所以我應該可以自己行出機場........老總很關心.....臨降落時, 不斷教我下次肚痛要飲乜同食乜......
回到家.....最開心一定就係可以隨時都有洗手間用啊!
不過這痛苦既18 小時還未完結..........

No comments:

Post a Comment