11 July 2009

真的聞不到喎!

2009.07.09 to 11
第 417 次飛行

兜兜轉轉之下, 最後都係做返班 3 day Mel......
一大早回到公司....吃過早餐...入到 briefing room後, 依然都係覺得好眼訓.........
到老總都入埋黎.....記得她係一位很好既老總....但我依然都係未回魂....直到....
有同事係這時候發覺冇帶 passport....
我終於醒哂........
幸好佢趕得切回家拎返, 再上機, 跟返大隊飛去南半球的墨爾本........
機上沒有什麼太特別既事情發生.....不過我又不幸地係check 洗手間時, 發現有人嘔左係 sink 內...
待阿姐回到galley 後, 我講左俾佢聽, 佢都有問我係唔係好肉酸, 我說其實都唔係太肉酸, 同埋冇臭味, 如果佢想我清理的話, 我可以去處理.....之後阿姐c 同埋同事c 都跟我去洗手間睇睇....
點知兩位係我打開洗手間個刻, 都話聞到臭味....有位同事仲話越聞越臭.....但奇怪既係, 我真係聞唔到喎....其實聞唔到既話, 真係會易清理得多....哈哈....
於是又再次運用 heavy duty kit, 慢慢清理....首先同事c 拎起閘水既那舊東西.....而我就本來想倒d powder 落去等d 嘔吐物凝固左後再清理, 但阿姐說會整到個sink 塞左, 所以我最後都冇用到....等d 水去緊d, 我就見到類似tuna 既食物........再接張紙剷, 慢慢"不"起d 嘔吐物........我覺得今次好過上次要處理個d 嘔吐物....因為我見到d 嘔吐物內既食物都好似未消化過咁....即係好似處理d 跌左落地下既食物咁.....只係多左d 水....可能同之前處理過既情況比較, 所以又覺得ok........"不" 到七七八八....個sink 都係塞塞地....阿姐就倒左d 咖啡去除左嘔吐物個陣味.......點知佢一倒, 連塞左係sink 底既嘔吐物都浮埋上面.....之後我再加清理.....最後等d 咖啡去走後, 再用叉將sink 底剩餘既殘渣"liu" 埋出黎..........大功告成.......雖然清理過後, 個sink 都係少少塞...但起碼唔洗block 左去..........
事後阿姐話我既鼻一定有問題, 要出check 下......但我話我又唔係樣樣野都聞唔到喎, 只係今次呢d 嘔吐物既味聞唔到咋.......於是阿姐說, 佢每班機都要帶住我.....因為我聞唔到可以去處理呢d野........
這次到了墨爾本沒有節目......還是很討厭冬天很大風既天氣....吹到頭都痛.........
接著有幾天既假期........很悶..............真係很想出外走走...............

No comments:

Post a Comment