17 July 2009

壓力

2009.07.17
第 418 次飛行

做這班機前兩晚, 極之唔夠訓.....不過都盡量用d 方法令自己精神好點, 做好班機....
不過, 這班機我做得很不理想....還有點壓力.......
今次我係商務客艙工作.....

去NRT 時, 紫姐說出 food cart 派tray....foodcart 上放了兩支水, 放了一籃飽.....紅姐m 同我一齊派tray....而我地兩位都係跟新一套service 既做法, 倒左水係tray 上既水杯內先將成個tray 派俾個客.....我大慨派了兩個tray....在我後面出trolley 既紫姐就叫一叫我, 用一種好嚴肅又惡又眼神望住我....叫我一定要派左個tray 俾個客先倒水去水杯內........當時佢係d 客面前話我, 實在係有點意外同埋樣衰.....不過又可以點?! 最緊要做返紫姐要我做既所謂"stardard" 要緊....而對面既紅姐也被紫姐嚇壞了....立即跟返紫姐既 standard 做事....我要派tray, 倒水, 派飽, 點都一定比跟隨我出trolley既紫姐去drink 慢....再加上俾佢提點之後, 我發覺打後既 service 佢好似望都唔想望我一眼......忽然我覺得好大壓力.......

好不容易完成了這個service......可以暫時鬆一口氣時, 臨降落又有小事發生...

話說某客人一press 個take off button(這個take off button 會一次過將所有椅背,腳踏等等收好), 座位不單止冇拉直返去起飛時應有既位置, 仲只會不斷地recline...由於那 take off button 唔work, 咁只好利用其他 individual button 分別將椅背拉直, 將腳踏收好...等等...然後我就同當時係door 1既老總報告返某座位既 take off button 唔work....但老總說那本 cdml (即係mark 低機內產品有問題既地方, 待到達目的地後, engineer 會上來修理...) 係door 2, 所以叫我同將會係降落時坐係door2 既紫姐講返, 叫佢mark 低返落本cdml 度........於是我就同紫姐說了那 take off button 既問題....但她反問我識唔識乜野係 ttl position? (ttl - taxi, take off and landing) 我話我知道, 佢就叫我應該用indivial button 分別將個位回復返原本既位置.......我再說我知道, 我只係想話返俾佢知那 take off button 有問題...要mark低返落去 cdml....點知...佢依然唔明...仲係覺得我唔識將個位回復返降落時既位置.........

回程....loading 同去個程都係差唔多, around 30 幾個客....但今次紫姐說不再出foodcart 派tray, 全部by hand 咁派....其實造方法係會累d, 但我又覺得ok, 起碼人手方面會flexible 好多......然後紫姐說個service flow會係後面去到前面.......所以我同紅姐m 自然次次收野都係後面收返去前面....點知做做下....我地發覺紫姐做service 忽然由前面去返後面....有時又後面去返前面......令到我同紅姐無所適從.........紫姐還skip左冇serve 某d id pax 但冇同我地講聲.....例如當我覺得奇怪點解某位id 客沒有main course時, 紫姐已經開始左 cheese and fruit service....幸好id 客都很好人....沒有因為咁而唔開心或者要投訴.........

當我忙緊做service 時, 老總忽然問我頭先有冇同紫姐講返take off button 既 問題....我話有, 老總就同我講因為佢見紫姐冇mark 落簿, 所以先問一問我.......於是我說將先前與紫姐既對話全部講左出黎........老總聽後, 就話佢會自己mark 低返, 而後來我又發現有其他座位既問題, 老總都自己親自mark 低返落cdml, 再冇叫我同紫姐報告返啦.......
其實我發覺紫姐工作時同工作後既表情係十分之唔同.....所以我慢慢已經習慣了....雖然回程仲更加辛苦....但當我做返自己, 唔好理會紫姐既神情....自己既壓力都再冇咁大..........同埋都要多謝紅姐m 既開解....
雖然再冇咁大壓力, 不過今次後, 我對自己工作能力既信心又大減了.........

No comments:

Post a Comment