13 August 2009

賺多一蚊得一蚊

2009.08.13
第 425 次飛行

因為一個月內只能用5 個swap , 而我又已經用哂 5 個swap 既關係....係取捨之下, 我留下了這班台北機....
這班機有個特別position, 就係bar duty...
阿哥阿姐都話雖然今日full load, 但都冇pull out 我, 覺得我好好彩....其實都係多得沒有同級同事port sick 之故者....
係經濟唔好既情況下, 真係賣得一單得一單, 賺多一蚊得一蚊.......(尤其是而家已經好少機會有得再賣 dutyfree, 真係要爭取一次得一次....)
而今日既 sales 總額, 都過得去啦...已經比我想像中好了....
btw, 今日準備service 時... 發現一件估都估唔到既事....就係公司連放包包那隻膠碟都"沒收" 埋.....唔通唔放隻膠碟落個tray 度會cut 到大部分既cost????.

No comments:

Post a Comment