26 August 2009

Capri in Italy

2009.08.23

趁現在還是夏天, 加上好天氣, 所以決定前往 Capri....
如果自己去的話, 要係意大利坐兩個鐘頭火車, 再坐一個鐘頭船先去到, 加上夾過價, 自己去同埋join tour 既價錢都係差唔多, 仲要有crew discount: 10 % off....同埋最重要既係....肯定趕得切當晚返到酒店.....所以最後選擇了join tour....Euro 125, 9折後 - Euro 112
有幾位同事都有興趣, 結果一行5 人出發去 Capri....
一早06:15, 就有司機接我地去tour 既集合地點, 俾左錢, 07:30 巴士就出發前往 Capri.....大慨3 個鐘頭既車程, 就到達 Napoli 既碼頭 - Beverello....係呢度, 我地再坐大慨一個鐘頭既船前往 Capri....
Capri 係一個小島, 是一個旅遊勝地....周圍都係遊客.......
大慨 12:00, 我地就到達 Capri....Capri Island 分開兩處, (1) Anticapri, (2) Capri....
首先我地就上了 Anticapri....從那裡望返落碼頭一帶, 真係好靚.....

 
由於導遊俾我地留係Anticapri 既時間只有一個鐘頭, 加上我地係前往景點既程序上既決定係出左少少錯誤....發覺唔夠時間坐吊車上 Monte Solaro, 這是這天我既第一個遺憾...結果我地只係去附近既紀念品店走走, 再等食lunch....
這是當地盛產既檸檬酒....我本來想買一支, 因為覺得幾特別同埋有d 樽都幾靚下, 不過又唔知買黎做乜, 結果都係望下算.....

 lunch 的時候, 我地有機會試下當地既檸檬汁....但十分酸....仲要細細支juice 都要成 5 Euros...真係貴到死.....果然係遊客區....
lunch 後, 導遊再次confirm 這天Blue Grotta closed 左, 這是第2 個遺憾.....不過向好既方面睇....慳返10-20 euros....導遊說, 如果我地好想出海, 俾多 13euros, 就可以幫我地安排個boat trip, 不過最後我沒有選擇這個.....反而去完 Anticapri, 我想去埋 Capri 走走....於是我就問導遊如果free time 想去 Capri 走走, 應該係邊度坐纜車去.....唔知係唔係因為我咁講....導遊由本來打算車返我地落harbour 自由活動, 變左車左我地去Capri 先.....
Capri 有好多名店....我地走著走著....開始覺得熱同埋累.....不斷買雪糕同埋凍飲......走了一個鐘....大慨 16:00 再集合.....

 回到 habour 一帶, 再有自由時間....我就到周圍看看有沒有紀念品.....不過沒有收穫....望望名信片時....發覺今天好像還有些地方或者景點自己沒有時間去欣賞.....所以這地方....我必定再來....

 

我地坐17:45 既船回到Napoli 既碼頭.....再坐coach 回到羅馬.....本來回到羅馬市後, 打算食埋晚飯先再坐 最夜既 22:45 shuttle 回酒店....但回到羅馬市已經 21:45, 加上我地又行錯左少少路, 同埋由coach drop off 我地既地點行去shuttle 站都要成 45 分鐘....所以結果大家回到酒店房食自己帶來既食物......
這天後, 我好慶幸今次係join 左tour...如果我地5 人自己坐train 再坐船的話, 可能會出現某些麻煩.....
我還是喜歡一兩口子去sightseeing 既感覺多d~~!
Capri in Italy

No comments:

Post a Comment