25 August 2009

渡蜜月

2009.08.21 to 25
第 427 次飛行

係意大利回港的機程上, 有一對剛剛新婚去渡蜜月既乘客......於是機上有了一個蛋糕及一支香檳給他們....
他們本來想將支香檳帶去目的地 - 澳洲, 但因為佢地要係香港轉機, 而香港既保安條例, 手提行李內唔可以有多過100ml 液體既物品...即係他們既香檳不能夠帶入下班機上....只好係這程機上飲.....
咁都仲有個蛋糕....點知因為蛋糕內有almond, 女既唔食得almond...所以最後蛋糕也浪費了.....
其後, 我得知他們既目的地將會係澳洲既悉尼....係 香港transit 那一天內, 還會到city 走走......
這不是我第一次遇見去渡蜜月既情侶....發覺歐洲人喜歡去澳洲渡蜜月....澳洲喜歡到歐洲渡蜜月......也許歐洲與澳洲都係渡蜜月既取佳地方....因為俾人既感覺係浪漫吧.....
不過去渡蜜月時....千祈唔好飲酒飲到醉左....兩方都醉了也不打緊, 但如果只有一方醉了, 可能說出來的話會傷害了另一半.....
曾經係有對係澳洲去意大利既情侶....因為男方飲醉了, 說了: "我覺得你很討厭!" 還罵了女方一大輪, 而令女方傷心流淚.....她對我說: "我識左佢(男方) 咁耐, 佢都未試過咁同我講野...." 唉....何必呢?!

No comments:

Post a Comment