4 August 2009

幸運

2009.07.29 to 08.01
第 421 次飛行

不知為何, 自從公司開左 bangkok based 後, 我既 bangkok 機反而有增無減....
 有想過去同公司投訴, 雖然係同一個pattern, 但因為每次公司俾我既flight number 都唔同, 所以投訴唔會有人理會...加上是有點怕如果投訴完會有更差既pattern 出現係自己既更表上, 所以還是默默接受好了....

這次我又中左 bkk/cmb 啦.....不過中這個bangkok pattern, 總好過中其他bangkok pattern (因為其他根本唔係人做既...)

這次我既pattern 比前兩次既 bkk-cmb 更精彩, 除左4 日做5 sectors外 (hkg - sin - bkk  - cmb - bkk - hkg), 仲日日都會同唔同既機組人員一齊工作.....亦即係這班機, 我將會分別做3 個唔同既 position....
第一天: HKG - SIN - BKK
由於去新加坡既機票太平既關係....滿載....但總不及第二程咁難做....第二程只係得二百左右既客人, 但special meal 有成九十幾個....
 我就見慣左....反而阿姐好似有d 不知所惜....
 
因為所有 special meal 都load 哂係 最後既 galley 內....而有90 % 既 special meal 都係 muslim meal 黎, 所以阿姐打算叫我地後面3 位BC抄哂邊個座位既客人食muslim meal, 再出cart 派 muslim meal...當眾同事係度抄緊既時候....我發覺原來差唔多訂了muslim meal 既客人都坐係前面個zone....咁件事就簡單好多...前面兩位BC主力派 muslim meal....我地後面3 位BC + 阿姐主力派normal meal .... 不過由於機上有大量中東人士....就算我一罐一罐汽水咁俾佢地, 似乎都滿足唔到佢地既要求.........
 
 不過我抱住"有乜就俾乜, 冇哂就冇哂" 既心態...EQ 都變得高左....
 
 而好幸運地我係後面既 zone 工作, 乘客們都比較容易serve, 前面個zone 就有點麻煩, 做到同事們都黑哂面....

到左曼谷...同事們仲好有興致出街, 有人還說要去sightseeing.....我就好累....我好需要一張床....
 
第二天 - 第三天: BKK - CMB - BKK
我join 了另一隊機組人員做這班通頂既 shuttle....這天, 又再一次證明loading 既多少唔代表一班機難唔難做....曼谷出發個程...有成60 個位剩, 但因大部分的客都係來自中東, 當然是飲到七彩.....不過今程我又好幸運, 被老總assign 係最後既 galley 內工作, 而前面 business class 又唔full, 所以有兩位同事落黎最後既 galley 幫手....好多謝佢地啊!
 
 好快航機就到了斯里蘭卡...

由於我地早左到斯里蘭卡, 所以多了一點時間係 transit 既時候休息....而同事與同事們既不和原來已經係我不知不覺之間出現左....其實大部分既事情都係發生係BKK - CMB 這一程中....我 galley 既 partner x 小姐與某幾位同事不和....我目睹過程, 不過實際情況係點....我不方便評論...而x小姐對其他同事既不滿因由....她對我說了, 雖然我都有點認同....但我覺得並不致於造成一個大問題....又或者佢個邊aisle 既情況比我個邊aisle 情況嚴重得多都未定....不過我咁睇....係呢d 咁難做既機上, 對付客人已經困難, 如果同事們與同事們仲有不和既話, 只會令自己更加吃力....所以真係要睇開d....正如最後有位飛過既阿姐問我覺得我partner 點... 講真, 我覺得沒有大問題...我認為x 小姐本身性格都應該係咁....最緊要大家都有做野, 我d 客又開心就得啦....一講起d 客, 原來背後仲有一個故事.....終於明白點解連d 阿姐都唔多鍾意x 小姐....
 
回程, overbooked....心想今次死定了....
點知boarding 時, 出奇地, 我看見一位又一位日本人坐係我個zone內....嘩...太開心啦....最後我個zone 有 90 %都係日本客...i love it~~!
 
連同事們都說: "你執到個好籌啦~!" 係....呢張籌真係好到不得了.....

輕易做了service, 睡魔開始入侵......謝謝機長係降落前個半鐘都著住seat belt sign....讓我地幾位同事們都可以係crew seat 上恰一恰....
回到曼谷....決定點都要去一去做個massage.....relax 一下....
第四天: BKK - HKG
這天, 又join 了另一隊機組人員回港.....又再一次被派係最後既galley 內工作.....由於好 light loading 既關係, 後面成個zone 有成 90 %都係 id pax.....而再一次, 前面個zone 既真客令前面工作既兩位BC 做到面部表情冇哂.....
終於返到香港啦.....唔知係唔係成日要轉機員既關係, 感覺上這次曼谷之旅真係很很很很漫漫漫漫長長長長....短期內我真係唔想再有呢個stay, 連最近酒店既mall都俾我行到爛哂啦......
不過今次呢個trip, 我真係覺得自己好幸運....
唔知係唔係做野做到懵左....落機後我做左件白痴野.....

No comments:

Post a Comment