3 December 2009

日本中部 I - 名古屋

2009.12.03

香港 --> 名古屋

消失了數天....一上網就有朋友問候自己.....lowbay 更說我好似"斷六親"咁, 其實我只是趁有大假, 去日本走走....
這天, 我乘坐早機前往名古屋.....
到達酒店卸下行李後, 首先去車站買第二天前往金澤的火車票, 然後便到附近走走...
這裡已經很有聖誕氣氛.......
我走到JR Takashimaya 上拍照....
裝飾好靚, 但我拍的相片不美.........

 

下圖兩人望緊d 乜野? 都係聖誕燈飾........




 

走到累了....是時候醫肚....於是走到名鐵百貨內....
當我考慮食d乜野時, 有兩位日本人給了我3 張100 yen coupon....
最後我揀左呢間....
 
我當初揀呢間, 係因為佢地隻豬logo 吸引了我.........
 
由於唔識睇日文, 所以求其點樣.....好好味....
後來看旅遊書, 先知都有介紹呢間豬扒店喎........原來係名古屋最受歡迎既食店......
唔知係唔係平時壓抑得太多, 一到這裡放鬆左, 發了個惡夢, 但原來這只係個開始.......

No comments:

Post a Comment