5 February 2008

Barossa Valley 'At its Best'

2008.01.31

本來打算來到 Adelaide, 係city 附近走走便算了, 見兩位日籍同事及一位新同事打算去 Barossa Valley, 結果我地用左勁優惠的價錢(仲平過老人家join 的價錢, 你地話抵唔抵先..
) 去join 左個1 日試酒團...

我地係酒店去到另一處落車買飛...之後再上返車, 點知我地原先坐的座位, 俾5 位韓國的年青人坐左, 最過分既就係...我地明明放左d 個人物品係座位上, 諗住留返個位, 點知佢地將我地的物品放哂係d 單丁位度, 最後因為只得返 4 個單丁位, 搞到我地4 人要拆開哂黎坐!

首先我地去左Whispering Wall...




係呢度叫....
 
呢度會聽到.....不過我發覺我係上面行緊的時候, 都聽到佢地講緊乜野...呵呵!
 

之後我地就去第一個試酒地方 - The Chateau at Yaldra


試酒前, 要睇睇酒桶....


左左右右, 係部都放滿酒....
 


行番出黎, 就係試酒的地方....不過大家係度試呀試, 都冇乜興趣要買....大家似乎都想快d lunch...哈哈! 同埋一大早, 孤菇冇乜點食野, 一飲就酒, 真係好傷胃...加上我對酒的興趣真係唔大, 甚至有人問我唔飲酒, join 呢個團做乜...目的...只為了影相咋...哈哈!
 
我地就係左邊的cafe lunch 啦, 有前菜, 有3 種 main course 任揀, 有 dessert 同埋tea/coffee, 仲有一支酒任飲....最不幸既就係..我地4 個又俾拆開...黎坐...但今次係兩個兩個咁坐開, 我與新同事同那5 位韓國年青人坐.....5 個人一d manner 都冇, 拎哂所有salad, 酒自己食, 自己飲, 問都冇問過我地要唔要...再細心望一望佢地的樣....新同事與我開始明白點解韓國人要整容.....不過最恐怖就係其中一位男仔...比電車男的look 更恐怖...本來影了他, 但執相時, 我還是刪除了....請容許我人身攻擊一次吧...因為打從上車個一刻, 就是不喜歡他們5 人...
 
lunch 過後, 就去第二個試酒地方 - Grant Burge

我試試這有汽的champagne...



還是沒有興趣, 最後還是出外影影相好了....


留了大約 20 分鐘, 新同事有收穫....然後我地就坐車去到Mengler's Hill, 呢度睇到成個Barossa Valley 的景色, 個導遊講到好靚, 但去到是有點失望的....最慘既就係, 個度o岩o岩整緊d 野, 搞到一落車就係咁吸麈....咳咳咳...




之後我地被帶到一間叫 Angus's shop, 買手信, 我什麼都沒有買...因為dried fruit 唔o岩我....更唔o岩家人....

最後我地黎到第三試酒地方 - Langmeil Wines...

首先係wineyards 行呀行, 行呀行....有另一位導遊講解製造酒的過程, 及一點點歷史吧!


還可以試試這些葡萄呢!
 

這次我試了白酒...依然興趣不大...而這次,很多人都買了酒...
 
最後我的戰利品就只得Barossa Valley postcard 兩張咁大把...哈哈!

終於回程了..依然很討厭那些韓國人, 因為佢地講野又講得大聲, 連導遊把聲佢地都蓋過....一d 禮貌, 尊重別人的意識都冇....唉.........

由於blog 的位置有限, 所以有些照片未能係blog 登出, 如果想再睇多d, 可以click 孤菇blog 的主頁的留言bubble or click 呢度: http://www.flickr.com/photos/92347866@N00/sets/72157603855727929/

Enjoy!

No comments:

Post a Comment