7 February 2008

EQ 低

2008.02.03 to 07

第 322 次飛行

本來今年的農曆新年我已經係新加坡同日本, 但調了 bombay, 再調紐西蘭, 再調去LA, 目的都係為左賺多d, 賣多d, 同埋新年係香港過....
由於上一班adelaide 機後, 我訓左成16 個鐘, 到昨晚8 點先醒, 所以搞到昨晚成晚都訓唔著, 最後成早上9 點幾先訓到, 但我 11 點就要起身準備返公司, 亦即係話, 我去LA 前只係訓左兩個鐘咋!
返到公司, 先知班機delay 左, 之後仲發覺差唔多時間起飛的機都係delay, 仲見到好多classmates 添! 台北又delay, 檳城又delay...個個都係度等呀等呀...等到越來越眼訓...
終於上到機, 不幸的是 full load, 只剩幾個位...仲要有好多indian...我地班機delay 就係因為要等bombay 個班機的客 connect 黎我地班機.... 如果唔洗等佢地有多好呢! 呵呵! (發夢中...)
平時full load 都係咁做, 但今次覺得好辛苦, 仲發覺自己EQ 忽然低左好多...做做下, 我一反常態, 做到個人都燥埋...我也不想這樣, 鬼叫呢d 係生理反應咩!
一個service 順唔順利, 除左靠同事們的合作外, 仲要多得乘客們的合作....但今次我地個邊...好似做極都未完咁....原於一班渴水人士, 同埋兩位勁煩港太....
話說serve 到佢地兩位的時候, 太太a 揀左fish rice, 問太太b 想食乜野時...佢就問我地之前分開派的一個個餐係乜野黎, 我答佢係一d 特別餐...之後佢同我講佢唔想食menu 上的3 樣main course, 想食 特別餐, 佢仲問我有乜野特別餐...我都舉例說了好幾樣...佢唔食正常餐的係因為佢想試d 新野....那一刻, 我真係想 "丁x" 佢....係我最忙的時候搞d 咁既野... 不過我笑住回答麻煩佢等一等, 我要睇下有冇多出的特別餐...轉頭覆佢...太太b 說如果冇特別餐就要個杯麵好了....於是....
我回到galley, 問阿姐有沒有多出的特別餐, 阿姐話有, 但要等一等再confirm d 客食唔食先俾我...咁我見阿姐好似好想keep 住d 特別餐俾暫時唔食的乘客, 咁我就轉告俾阿姐聽個客話如果冇特別餐就食杯麵都得....阿姐聽到杯麵好似好驚咁, 死都叫我唔好沖...咁好啦, 我等阿姐回覆...點知....
我等呀等, 等呀等, 等到service 做完, 阿姐都未回答我的要求...最後我可以拎一個回教餐俾太太b...因為太太b 想食d curry...所以回教餐都ok的...點知過了大約10 分鐘, 太太b 說: "我都係食杯麵..." 當時我見到佢已經食哂個回教餐... 當時, 坐係佢隔離的 太太a 已經停左冇食, 但太太b order 杯麵時, 太太a 係完全冇反應的....再過多5 分鐘, 我地差唔多 要收野, 我見到我partner 沖杯麵, 我好奇問係邊個要...他說: " 太太a...." 唉.............真係頂佢地兩個唔順啊!  淨係搞佢地兩個, 已經哂左我地好多時間....
搞掂完班港太, 就有好勁的 tubulence, 仲持續左好耐, 因為當然我係business class 去緊 duty free, 所以已經冇時間回自己的crew seat, 立即係左business class 的座位上, 等了大半個鐘, 幾乎係個位上訓著...而因為咁, 我地的 rest period 亦短到得番兩個鐘...
終於搞掂哂d 野, 以為會有啖好食啦, 點知...冇左 3 rd choice pasta...2 nd choice lamb, 我唔食羊, 1 st choice 魚飯...好猩... 最後我只係食左個salad, 好彩business class 有大個少少的 salad 食, 但估唔到自己的 dinner 係全冷盤囉! 老實講, 真係唔飽....同時, call light 真係好多, d 客又唔訓, 最後我放棄了食野, 工作算了...這時候, 有位港客竟然入黎galley, 指住business class 的salad 說: " 我想食呢個..", 我心諗: " what the hell you are? 我都唔夠野食啦, 你仲要食埋僅餘的?"  最後梗係同個客講這是我地的食物啦!
忙完一輪, 終於有時間抖一抖, 係business class 落黎幫手的同事w 傾開計, 佢知道我只係食左冷盤, 乜野熱食都冇落過肚, 之後佢話上去upper deck拎番d 野...點知見佢落黎時, 原來佢係上去拎左兩個暖暖的 business class main course 俾我...那一刻, 我真係好感動.... 至衰佢係男仔, 唔係我會攬住佢黎錫錫...嘻!
臨到LA 前, 有同事俾一位indian 要坐wheerchair 的婆婆鬧到喊, 個個都好同情呢位同事...確實佢冇做錯的地方, 同事做緊tea/ coffee, 一手拎住tea jug, 另一隻手拎住creamer/ sugar basket....邊有手幫你手tray? 難道等多一分鐘會死麼?  也用不著去鬧人麻...過後, 同事抱不平說:" 抵佢坐輪椅..."
到左LA, 老總叫食團年, 可惜好多同事都好累, 最後冇去到....
第2 天就與幾位同事去左Santa Monica shopping, 幾經辛苦, 我買到件衫過新年...
回程, 雖然唔係full load, 但要大戰越南人...尤其是36-38 行的越南人, 一氣過清哂機上的鮮奶....有個越南媽媽, 係我地準備緊餐的時候, 話要食杯麵, 我都叫佢等等, 我地沖完就拎去佢個位度, 點知佢話: "no, i bring it by myself, i cant go back to the seat without the noodles, my son will kill me!" 一日個杯麵未到, 佢死都唔返回座位....我serve 時, 睇下佢個仔, 扭哂計咁... 過多一小時, 佢個仔仲扭計扭得好緊要, 都成5,6 歲啦仲係咁..=.= 佢媽叫我轉去 cartoon channel 俾佢睇....睇到越南媽媽驚個仔扭計驚到死咁, 我心諗俾著係我, 我一定打到佢落花流水囉! 而家都咁驚, 第日個仔大個點算?  當我將呢件事與同事分享時, 有同事說: " 呢d 就係日後的 edison 囉!"
回程, 真係好好彩唔洗divert 去 seoul...準時年初一回港, 係度祝大家身體健康....心想事成...
我的下一班機, 將會係我的兩星期standby!

No comments:

Post a Comment