30 April 2008

Niagara in Spring

2008.04.27

之前已經去過兩次 Niagara, 今日打算去 Niagara 係因為想坐船去 maid of the mist, 但發覺要過多幾日先有得坐...搞到我冇哂mood添...
 點知機上有位新同事好想去....既然我見我用5 蚊就去到呢個trip, 加上我又冇乜野做, 我決定再去多次...


.(孤菇一月先去完咋!)

多倫多開始踏入夏天, 但依然仲好凍....around 10 度左右...
 不過日間十分長, 所以十分適合去遊玩的....


由於我地出發個日係星期日, 所以特別多人, 亦好彩我事先打左電話去留位, 如果唔係可能連車都上唔到....成個trip 就會泡湯了...
我地坐10 點 40 分既 shuttle, 大慨1 點就到....Niagara, 依然很漂亮!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
今次我仲錄左個FALLS 的 video...

由於今次氣溫還可以, 所以我地都行遠左....仲去埋green house...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

係 niagara 要minimun stay 5 個鐘, 不過今次唔係太難過, 始終都係天氣的關係吧...比起上兩次, 我今次的確係enjoy 好多....(起碼唔係咁凍先...), 不過遺憾係始終都係落唔到去maid of the mist...感受一下....
 
 

 所以我都同歌利亞講, 我將會有第4 次去 niagara falls 之旅!

之後個日, 我同歌利亞, 加埋阿姐Q 一齊去行街街, 戰利品就係 Hollister 兩件衫....
其實如果唔係要我係機上對住d 客咁耐, 我的確係幾鍾意去多倫多的.....(基本上, 我十分喜歡加拿大這個地方啊!)
這次大家又可以去Niagara in Spring看看相片...enjoy~~!
 

No comments:

Post a Comment