2 August 2008

曼谷變札幌

2008.08.02
第 356 次飛行

本來呢班機我係去曼谷overnight, 點知前一晚, 收到公司的 acknowledgement,  因為轉 aircraft 的關係, pull out 左我, 變兩日standby....最出奇既係....今次再俾公司pull out, 我竟然一d 可惜都沒有....
因為 standby 7 點先開始, 我6: 15 分起身check 下有冇機俾我, 點知真係有 acknowledgement喎! 同埋 神奇地, 我未acknowledge 前, 已經係 flight preparation 見到自己會做邊班機....
( 好明顯公司個system 又蠢番....)

一睇...係一班札幌turnaround, 仲要係 charter flight (即係旅行團個d包機) 最開心係我做business class, 仲要只係用 economy class service 去做....實在太好了.....
仲唔立即 acknowledge??? hehehe....
 
早d 返公司食左個豐富的早餐, 就上飛機去....
 

幾乎全機都係香港人.....出奇地佢地的態度都幾ok 下....同埋好多謝香港傳媒同埋 you tube, 令成機人都好有安全意識......
唯有令我不快既, 就係economy class 既一位indian 阿姐....不過....我已經唔想講啦.....
 
 只係....佢最後搞到我地所有 bc 都唔鍾意佢....
 
來回飛行時間都差唔多成5 個鐘...多得好好人既老總同埋紫姐講d 好笑野俾我地聽, 時間先算過得幾快....

不過令我最開心既....唔係今日班機飛得開心....而係公司俾左呢班機我, 令我第2日 冇啦啦多左日假....可以去機場帶給一個人....一個驚喜............

No comments:

Post a Comment