13 August 2008

最後今次 - 阿拉斯加冰川之旅

2008.08.09 to 10

有 blog 友估中了, 我來到兩年沒有黎過既 Alaska - 阿拉斯加.....
因為公司下月16 號就會停飛 香港 - 阿拉斯加 - 多倫多 呢條航線, 所以今次睇怕都係最後一次黎.....
好多謝公司俾左呢班機我.....

 今次仲有朋友L swap in同我飛....也不錯吧.....

其實係差唔多半個月前, 我係公司網收到紫姐的e-mail, 佢問哂成set crew, 有冇人興趣去 sightseeing, 當時我有reply 佢話我想join....
咁到個日落左機, 佢做左話事人問我地去唔去join tour 去睇glacier 冰川....咁所有同事都話join, 咁佢就發起佢自己同我朋友L, 仲有captain 去check d information, 再幫我地報埋名....成set crew 一共13 個人....
本來我都想同埋 朋友L 一齊去睇tour 既 info, 但因為"親戚" 黎探我, 已經痛左成班flight....心情已經唔好....精神更差, 所以我只好將tour 既事宜交俾朋友L.....
落左機我好餓, 所以我就同左阿哥同阿姐去左隔離 country kitchen 食野....食緊期間, 阿哥話如果第2 日去 tour, 佢唔夠衫, 所以打算食完野去附近個mall 買衫....佢叫埋阿姐同我陪佢買衫, 起初我冇贊成....因為我真係有點累, 但想起如果今次再唔去, 睇怕都冇乜時間去 mall, 加上阿哥係咁慫恿我....最後我都係去左....
 戰利品就係american eagle 兩件衫....

之後我地施施然咁行返酒店....
點知一入到 lobby, 竟然見到紫姐, 朋友L 同埋 captain 仲係counter 傾緊 tour 的事.....  其實當時都應該起碼過左成兩三個鐘的時間, 我地3 個估唔到佢地仲係度....於是我地上去問個究竟.....這才知有問題發生了....因為我地有成 13 人參加, 本來有個很好的tour, 但得番7 個位, 於是想join 另一個tour, 但要我地自己 arrange 車坐去 habour 上船.....

其實自己 arrange 車都唔係問題, 但又要多一筆錢, 佢地又唔知我地肯唔肯....加上紫姐落左機後都未食野, 同埋咁o岩係我地黎之前, 有三位新人經過, 見到佢地搞緊 tour既野, 關心都唔關心一下, 就say bye 走左去.....令紫姐覺得d crew 想去, 但自己又唔去關心下, 又唔諗下辦法搞, 所以佢好唔開心, 仲好嬲添.....
我地3 個見勢色唔對....都有關心下個情況....不過我地3 個見到紫姐咁嬲.....都唔係太同情....因為由始至終係佢自己發起黎搞...而唔係我地迫佢自己負責搞.....所以佢自己應該預計到咁多人去, 一定會有事發生, 冇得怨人.....最後我地只好幫紫姐叫哂d 人落黎問佢地join 那個tour 得唔得, 同埋要立即落黎俾錢.....
差唔多所有crew 都有落黎, 但FO 同 SO 唔落...搞到紫姐更加唔開心....係呢個時候, 又有事發生了....
因為如果俾 cash , 要行去唔知邊度交錢, 但如果俾 credit card, 就可以via 個電話打去俾就ok 啦.....但我地咁多人...收哂d cash, 又冇人肯去交錢.....用 credit card 俾錢,又唔係個個肯....總之就好煩......
紫姐嬲到就喊咁....但又冇人同情佢先死...唉.......對於佢, 我真係no comment.....
最後老總出卡, 我地出 cash, 解決整件事.....
之後我地好多crew 齊娃娃去附近打包壽司返酒店食.....再休息準備第2 日既行程....
第2 天,我地7:15 am 集合....captain 同朋友L一早去機場拎左租車, 去酒店接我地....
 
首先去左一個National Park...個度好多蚊, 俾佢錫左一啖...嗚......

 

之後上船出發.....首先睇下d 石仔先.....



 
等呀等, 終於到左睇glacier 的地方....好靚.......
 
但好凍....









 
再回到碼頭, 我地食左頓豐富的海鮮餐,





因為老cap, 紫姐與朋友L 親力親為, 所以呢餐係我地請佢地, 但其實全部都係老總話哂事要請, 都冇問過我地肯唔肯就叫我地一人俾美金50 大元, 我又冇所謂, 唔洗找錢仲好...哈哈! 但當然又引起有些同事的不滿.....食完飯, 就駕車回酒店, 回到去都差唔多 11 點....佢地仲話要去 supermarket? 我真係投降了.....
第3 天既節目就係 買長腳蟹回港.....最後買了4 袋, pack 了一大箱.....U.S $ 202!!!
最後一次的阿拉斯加之旅, 真係好難忘....
還有很多照片係呢度: Glacier Trip in Alaska 
 

No comments:

Post a Comment