6 August 2008

重要的判斷

2008.08.04 to 06
第 357 次飛行

放了一日假, 繼續我既飛行生活....
這次又回到悉尼....(不得不承認, 呢幾個月我真係成日去悉尼, 去得仲多過去旺角....)
雖然今次去悉尼只係 3 日的 pattern, 但發生左d 不愉快事件.....
話說去個日, 我地班機飛左個幾鐘, 就遇上了北冕呢一位風后....當時我地o岩o岩開始左meal service, 但因為架機搖得好勁, 所以captain 叫我地: " cabin crew, please take your seat....", 我地 economy class 既同事, 立即 secure 哂 galley 既野, 坐低左扣安全帶.....

我地就係咁...等左一段時間.....因為當時所有main course 都heat 好哂, 紅姐想知d 不穩定的氣流會持續幾耐....咁佢再諗下個meal service 點搞....於是佢打俾老總....但老總都唔知, 老總叫紅姐打俾captain 問問...
於是, 紅姐就打左去問captain....
打完後, 得到既答案就係連 captain都預計唔到不穩定的氣流會持續幾耐, 因為情況都幾惡劣下....
於是, 紅姐就再打俾老總, 麻煩佢做一個announcement, 同d 客講, 因為不穩定的氣流太嚴重的關係, 暫時停止哂所有機上的餐飲服務.....
大慨又過左10-15 分鐘....我地終於可以 resume duty....就係呢個時候....老總打電話搵紅姐....
收線後, 紅姐神色好凝重, 佢同我地講: " captain 話要 report 我地喎, 因為佢話佢叫我地坐低, 我地仲繼續 service...."
我地反應都好大, 說: " 點會呀? 我地明明一聽到 announcement 已經立即盡快坐低, d客都可以見證..."
紅姐說: " captain 打俾老總, 係咁鬧老總....搞到老總而家好嬲, 我要入去 cockpit 內 解釋下..."
就係咁...紅姐就走左, 我地就繼續做我地既 service...雖然起初冇人幫我地 repenlish...但因為呢程機d 客十分好....所以沒有出現太大的問題......
做完 service, 紅姐黎左個小 debriefing....交代番成件事的來龍去脈.....
話說....captain 叫我地坐的時候.....發生左兩件事....
(1) 因為架機搖得太勁的關係, 頭等有位客人倒瀉左杯紅杯係佢自己身上....
 
於是個客喪按call light.....按到d 頭等阿姐無辦法唔去睇個客......
 
因為頭等galley 有部camera....captain 由 camera 睇到d crew 起哂身....係galley 行黎行去, 所以以為佢地仲做緊 service.......
 
(2) 我地位紅姐打過俾老總, 叫佢做個announcement 同d 客講因為氣流嚴重不穩定的關係, 所以暫時停下所有餐飲服務.....我地expect 佢一聽完我地個call, 就立即拎起個phone 做番一個announcement....但萬萬都估唔到....老總做一個咁既announcement 前, 竟然起身去拎張紙同筆, 寫一段稿先做那段 announcement.....
 
 咁好明顯地, captain 又睇到成個過程....

因為呢兩件事, 令captain 有個錯覺: 我地唔理佢的指示, 繼續做我地的service!!!! 所以佢好嬲....話要report我地成set crew....
紅姐繼續說, 當時佢入左 cockpit 解釋時, captain立即折住佢既說話, 問了紅姐一個問題: "did you do the service after my announcement?", 紅姐好堅定說: " definately NO!", captain 聽到後, 才肯繼續聽紅姐的解釋......
期後, 因為captain 知道頭等有位阿姐下個月就升, 加上佢一話要 report 我地, 冇人再想同佢講野, 同埋唔想再理佢....所以後來佢又話唔會 report 我地....仲將之前寫好既report 丟走左.....但佢究竟最後有冇report 我地, 到而家我地都未知....
 
但呢件事, 就搞到老總好嬲, 落機後, 老總說唔理captain 會唔會report 我地, 老總一定會寫番份report 保護番成set crew.....佢仲話, captain 要report 佢, 佢大把打要 report captain, " i will report him leaving the aircraft before pax all disembarked!!!!" 這位老總都出名好人....都係個句....唔好得罪女人....

去到酒店, 我都唔理得咁多, 要叉下電....
 
夜晚約左水泡泡dinner, 同時得知香港掛緊3 號風號中......
 
回程那天早上, 香港剛剛掛了八號風球....
 一眾同事都好擔心班機返唔到去香港, 而被迫devert 去其他地方, 有位阿姐仲話: "千祈唔好divert 去左廣州....", 老實講, 我都有同感...因為那次真係一個好 shxt 的 經歷....
唔到最後一個鐘, 都唔知自己班機會降落係邊.....但唔知點解, 我又唔係好擔心....因為我覺得...好多野都係整定....真係擔心黎都冇用.....

本來回程的captain 話會divert 去台北, 但最後係下午5 點半係香港降落成功!!!!
 
臨降落前, 架機搖得好勁, 仲偏埋一邊添....但 touch down 個下....captain 真係做得好好......

落機後, 原來香港剛剛掛返3 號風球....
安全地返到屋企....為了慶祝孤菇順利回港....我請了家人去板長食左頓豐富的晚餐, 有講有笑...個一刻, 我覺得自己真係好幸福........
 



No comments:

Post a Comment