29 August 2008

Trump 完都係要做...

2008.08.24 to 29
第 361 次飛行

" Trump 完都係要做!", 係! 呢班機係我trump 番黎, trump 既意思即係一年冇port sick, 就有一張 trump card, 用呢張 card 你可以去揀一班自己鍾意既機飛.....但trump 完又點, 都係要做.....
 最重要就係我trump 呢班機最主要的目的一早已經落空......
 所以我同其他幾位同事相比, 我既興奮程度係大減.....有呢班機, 真係唔知叫開心定係唔開心好.....

這次trump 番黎既機就係 6 day paris.....
 
係同事心目中的 golden flight, 卻用一隻爛機黎飛.....

呢隻機我已經冇耐冇飛過, 估唔到越來越爛..........

不過係講隻機點爛之前, 一boarding, 已經有客要同我complain 點解冇得訓 bulkhead seat.....bulkhead seat 即係每一個zone 既第一行......又話乜野 3 個月前book 左, 又話係 越南個邊已經 request 左要第一行, 又話ground staff 叫佢黎到香港再問, 到佢黎左香港, d ground staff 話block 左俾d 客, 叫佢去左boarding gate 再問.....我當時心諗: 你去到boarding gate 都轉唔到d 乜野架啦....好明顯俾人耍緊.....不過我又明白係 full load 既情況下, ground staff都有佢地既難處....她說ground staff 話bulkhead seat 係留番俾d 小朋友, 咁佢自己都有3 位小朋友, 點解佢冇得坐? 同埋最後坐係bulkhead seat 4 個都係大人, 一位小朋友, bb 都冇, 所以令佢激氣同唔開心.....我只好同佢講唔好意思.....同埋話幫佢同公司反映下咁囉....除左咁我都唔知講乜好, 但佢話唔洗, 話自己係marco polo member, 自己 e-mail 去....之後我就回galley最阿姐呢位客人的 title 係乜, 一睇...哦...."綠"卡一張...... 阿"翡翠" 未出聲.....可以不理...不過講就咁講, 佢俾ground staff 搞到唔開心者, 唯一我做到既就係令佢inflight 開心d 囉.....所以為突顯佢既綠卡身份, 我特別問佢想食d乜野 main course.....飲乜野, 同埋得閒就睇下佢有乜野需要囉.....

解決完一個問題, 最大的問題來了, 就係成機的ptv都係有問題的.......我真係好討厭這個問題, 因為呢個問題係永遠我既能力都解決唔到....
 
永遠到了那一刻, 我好希望自己係一位engineer....
 可惜我唔係.....好彩我唔係, 如果唔係有排俾人插死.....
 起初只係以為得幾部有問題, 但原來差唔多成個economy class 既 ptv 都有問題.....
 
老總都搞唔掂, 只係叫我地同d 客講: " what we can do is reset reset and reset..", 可能其中一次會得左都唔定.....如果都唔得, 個客又嘈, 只好 說sorry.....同埋一陣老總派 voucher.....做duty free 既我, 一聽到voucher呢個字, 真係灰哂.....
 我唔想做到隻狗咁......
 當我地同d 客講我地會有 voucher compensate 後, 老總走落黎話因為成個economy class 既 ptv 都越哂, 如果成個cabin 都派 voucher, 會做死我, 所以決定只係俾 business class ( 因為 business class 只得幾部係唔得), 站係賣 duty free 既自己個角度睇, 我梗係好歡迎呢個決定.....

但站係客人的角度睇, 梗係唔滿意.....
 最後我地只好死死氣氣同個客解釋冇voucher, 有家人仲問點解 SQ 有 voucher, 我地冇, 我地只好答, 我地唔夠voucher 派俾成cabin 既人, 打完場.......
 雖然係咁, 但最後都做死我, 因為老總到做第2 餐先派 voucher 俾business class 既客, 佢地又揀得耐.....好多 last min 先買, 真係做到我隻狗咁.....嗚........有個仲要得一張卡, 但又碌唔到, 問佢有冇cash, 佢竟然冇cash.....大大個card member, 卡又唔得, 又冇cash, 點生存.....
 
好彩佢第日仲會坐我地機, 我只好叫佢下次先買......

最後做左成 600 幾美金voucher, 但實質只係賣到 HKD$300 生意.....唉.........
終於到左巴黎, 自己都鬆一口氣......
回程算唔錯, 幾light loading, 170 幾個客, 但.....d 客很煩.....2 nd drink, 3 rd drink, 試完a 又試b, 遲遲返唔到入galley.....幸好唔係 full load.....
做完 service 又係賣 duty free 時間.....今次俾一位"金" 卡王生玩死.....話說老總幫我take 左個order, 王生要買支 biotherm 產生, 王生緊張到死, 驚死冇貨, 叫我keep 起先, 點知又話要立即俾錢, 佢俾hsbc 白金卡, 點知張卡我部機唔接受, 我試左好多次都唔得, 仲碌到我部機hang 左要 reboot 添! (我都未鬧佢...) 於是老總問佢有冇其他卡, 點知佢反應好大, 說: " 碌唔到, 就碌得得為止囉!" 死都唔俾其他卡, 老總只好死死氣氣回到我身邊, 叫我碌....我說: " 點碌都唔得架啦.....我真係試左好多次....", 身邊仲有好多同事幫我見證.......最嬲就係,王生都未正式俾錢, 就已經拆開左支野做緊.....
 搞左一大輪, 與王生同行既女士就話佢買多一樣野, 用佢張卡碌睇下得唔得, 我一碌, 又唔得????!!!!
 我死碌爛碌, 終於得左....
 真係 thanks God!!!! 賣完後, 說完一句: " 真係一個王生足以玩死你...."
 
除左呢單野, 其實仲有點同事既問題想講, 不過講完會更加令自己唔開心, 所以details都係唔講好了......不過我唔係好明點解有d 人明明自己唔記得俾某d 野俾d 客, 自己唔去認, 我幫佢執完d "蘇州屎", 佢唔該都冇聲, 仲要好似扮唔知咁.....搞到好似係我自己唔記得俾野俾d 客咁....好唔開心囉.......又唔幫對面兩位新同事......叫佢幫我出 cart 行 duty free, 又話佢position 唔係做呢樣野, 應該叫 y 2 做, 我夠知叫y2 做, 但 一黎y 2 連collection 都未做完, 二黎佢都未 train duty free....唉.....不過我冇氣, 只好叫 y 2幫下我....佢都ok, 幾幫得手, 係度真係好多謝佢.....
 
回到香港, 係時候忘記機上的一切, 開心地去與你午餐....這次唔再富貴....去了茶餐廳......

No comments:

Post a Comment