23 August 2008

被鸚鵡吹了去宿霧

2008.08.19 to 23
第 360 次飛行

這次又回到悉尼....唔知點解呢排去sydney, 個天都唔係太好.....到我地走個日, 仲落起雨黎, 一落雨, 好似跌左成10 幾度咁....好凍....
今次係悉尼又係冇乜搞作....我唔係厭倦呢個地方, 但總係冇mood 出去, 連fish market 都唔想去.....只係不斷係度上網上網....
點知驚見颱風鸚鵡去緊香港....
仲要吹到好正....當時的我, 好擔心呢班機之後自己trump 番黎個班 6 day paris.....

如果返唔到香港, 好大機會會cancel 左我班paris, 嗚.....
 雖然同事都話如果真係不幸發生左, 公司都會俾番我, 但始終都係擔心麻....
 萬一佢pull out 左我, 我要standby 成5日.....我唔制!!!
終於到左回程個日....

我地去到機場, 見到好多客係度等, 原來所有打算係香港transit 既客, ground staff 都唔俾佢地check in 上機.....只有去到香港唔需要轉機的客先有得上機.....但都要做好心理準備....
最後本來既 180 幾個客, 變到得番 70 幾個客......對於只係訓左一個鐘既我, 梗係開心...呵呵!
 
做完第一個service, 我地已經收到消息香港機場已經close 左....
 
 所以我地有機會轉飛去馬尼拉.....

過多兩個鐘, 真係要divert, 但因為馬尼拉冇哂位, 我地改為去菲律賓的宿霧停一晚, 第2 朝先起程回港....
就係咁....我地的飛機就去了宿霧.....
 
 (這是我第一次黎, 因為呢班機只係turnaround...)

降落後, 我地係度搵下機場仲有冇自己公司的機, 發覺仲有兩架.....
 
同事們同埋自己不忘一touch down 就打電話返香港同家人報平安.....但估唔到孤菇一家人已經一早打左電話去貴公司問下我會飛左去邊, 更加多謝就係佢地幫我問埋有心人又飛左去邊.....太感動.....
其實未飛前, 他已跟我說了大慨會去那裡, 不過確認了會更加放心....
 
落左機, 先知大家都冇得拎check in bag, 成架機, 除左我同埋男老總外, 全部同事都有 check in bag, 而所有落妝野都係哂check in bag....咁大家今晚點落妝....???!!! 有d 同事連衫都冇件....係哂check in bag 內...其實孤菇都係第一次去sydney唔check in bag...估唔到竟然幫左自己......
 
 我說大家可以用我既落妝, 但因為security, 所以我支野都唔係有太多.....最後同事堅持唔需要我幫手, 去到酒店買野落妝.....

去左shangri-la 酒店....我地見到另外兩set 同事.....分別係早我地一班的sydney 機同事, 同埋由melbourne 黎既同事.....
其實唯一麻煩既係, 因為澳洲而家係冬天, 所以我所有衫都係冷衫, 幸好我仲有件衫拎黎訓覺, 雖然係長袖, 但薄薄地, 都ok....
我地check in 了, 知道公司會包我地一餐 buffet dinner....我地立即梳洗完就立即晚餐去....
間房唔錯, 出面的view 都好好, 連呢晚既 buffet 都好食到暈....







 
上面係某位同事既女, 點解佢都係度? 因為佢同爸爸跟媽媽去悉尼玩, 點知冇啦啦有得係宿霧玩埋....haha...另外仲有位同事的dad and mom 都跟機去左宿霧....
因為太好食, 我地食完一碟又一碟.....而我也不忘打去隔一個海的曼谷, 找找他.....點知個邊既 hotel staff 真係唔掂, 用英文完全溝通唔黎.....幸好最後都找上了, 也報了平安....
 
回到房都成11 點....好眼訓....要叉電...
不過都不忘寫了兩張 postcard...呵呵
第2天一早 4 點幾要起身回程....點知去到機場....又要等, 等了一個鐘先有得上機.....
而因為香港機場close 左好耐, 所以一開番, 好多飛機升降, 整個香港上空都塞滿飛機, 原本兩小時 15 分鐘的機程, 變多一個鐘.....7半起飛, 11 點幾先到..
落了機, 不忘睇下另外一班機幾點到, 見到12 點, 咁好啦...我等....
點知等等下, 話12: 35....再等.....
點知等等下, 話13:00.....好我再等....
本來睇書既我, 頂唔順, 記得機場有wifi, 打算上網, 點知load 得慢...不過都好, 等我有d 野搞下, 加上妹妹定時為我報告航機情況, 時間都算過得幾快....
再等, 又話13:35...好...我再等....我覺得都等左咁耐, 冇可能而家先放棄....同埋我有預感飛機就到....
終於....差唔多兩點到左....我等到啦....
太后問劫後重逢感覺如何.....哈哈...開心囉....
大家安全到達, 所以去左成一頓好豐富的午餐...
 
等了3 個鐘, 但我覺得值得......係唔係好感動先?
 
最後, 我班paris 冇事, 明天照飛...yeah!
但最衰, 得自己一個去啦.....嗚......

No comments:

Post a Comment