17 August 2008

無悔

2008.08.17
第 359 次飛行

本來今日又roster 同另一位難頂既老總飛, 但因為上班機的關係, 我唔想再同多一位難頂既人飛, 結果我臨時用日本overnight 機, 換左班札幌turnaround 黎做....
起初我都怕自己有d 後悔....因為我真係好想去日本買野....
點知....出奇地我好開心喎!
本來我check 左自己係做economy class, 但因為business class 去個程好full, 所以公司俾多個flexi crew 我地....就係因為咁....我冇啦啦變左做flexi crew....變左係upper deck 既business class 做....真係開心極了, 因為對極都係 22 個客...呵呵!
d 客又好.....回程仲要得9 個客....
兩併阿姐又好, upper deck 簡直係一個小天堂.....
係 transit 期間, 我用左5 分鐘時間出左去掃左兩位禮盒做手信....
最重要既係.....第2 日多左日假......黎個短聚....
雖然做turnaround 係辛苦...但我冇後悔....

No comments:

Post a Comment