27 June 2009

繼續打...

2009.06.27
第 414 次飛行

來回名古屋....乘客主要都係香港團......
不過總係唔明白.....每次做香港團....回程既香港團, 必定係難搞過去程既香港團.......不過都只係少數人特別麻煩.......
anyway........
話說我做cocktail service 時, serve 某位客人的飲品時....他說: "may i have a no ice coke...?"
我既反應係:"o下? no ice coke?"
起初我以為佢既意思係"我唔要coke..."
所以我第2 個反應係..."so...what would u like to drink?"
點知佢地都係答我 " no ice coke"
由於今次得3 個英文字....眼訓既我, 開始明白佢既意思....
原來佢要coke without ice....即係冇冰既可樂.......真係........
到我做meal service時, 他依然都係咁樣講........
 
後來空閒既時候, 我就同阿姐講返呢件事...
阿姐就話我知....曾經有人要"slim coke", 原來係要 "diet coke".........
之後我又記起...成日都有人說: "may I have a SPIRIT?", 原來佢想要 sprite.....
其實仲有好多好多呢d 情況發生.....而我都係做左呢份工先發覺原來飲品都有咁多種講法........
係笑聲中, 航機慢慢降落香港國際機場.........
始終都係做唔慣turnaround flight.....回程得一半客....有 rest period....但都係做到成個人散哂....p.s 暫時還可繼續打.....
 

No comments:

Post a Comment