22 December 2009

"我"返左黎...

2009.12.18 to 22
第 447 次飛行

今次前住Hell A 既航班上,  我做得勁差....
平時一上機就"自動波", 但今次一上機就 "死火"....
我感覺到自己好似錯漏百出....同埋呢隻機種既商務客艙太耐冇做過, 再加上同我上次做呢隻機種既角色有D 唔同, 一時未能適應....
好多時我都唔知自己係度做緊d 乜, 甚至d 客同我講野, 唔知係我聽覺有問題, 定係佢地細聲, 我成日都聽唔到佢地講乜, 又或者我聽錯了.....
不過好彩有阿姐8既提點 (她還糾正了我的一個壞習慣, 多謝你), 所以第一餐都算勉強應付過去....
做完第一餐, 我同阿姐說: "對唔住, 我知自己今日做得好差...."
她沒有怪我, 還關心起來, 不過我一句話都唔想說....
那刻我覺得我只係得返個軀殼, 魂魄已經唔知去左邊.....~.~
到了Hell A 後, 我locked and sealed 自己, 用了些方法係兩天內自行解決這麼壞既情況......
回程....做做下service, 阿姐說: "你今日好左好多喎..."
"係...我感覺到自己返左黎..."
如果連返工都做得唔好, 情緒就會更加唔好, 咁點解唔盡量做返好d呢?


我既 "自動波" 著返......自然乜問題都冇啦.....
呢個先至係自己麻....
另外, 回程商務客艙內有位 VIP, 仲有幸係我負責既 zone....
不過....我真係唔知佢係乜水....
後來聽紫姐介紹, 加上我放工後搵左少少資料, 終於知道點解我唔知佢係乜水....哈.....
如果大家有睇american idol 的話, 應該唔難知道佢係邊個.....
唯一要講既就係.....佢太瘦....瘦到我覺得有少少恐怖.....
講住咁多先....黎緊幾日假要好好休息....
同埋...又係時候溫書....
祝大家聖誕快樂....

No comments:

Post a Comment