6 December 2009

日本中部 IV - 名古屋城

2009.12.06

金澤 --> 名古屋

醒來, 感覺好點, 然後乘坐新幹線由金澤回到名古屋....
大慨中午12 點半, 就到達名古屋....
卸下行李, 吃過拉麵後, 便出發到名古屋城....
記得自己由做呢份工個一刻已經話要去呢度一遊, 講左都差唔多五六年.....終於黎左....
入場費: 500 YEN....
今天終於好天....
到了天守閣參觀.....

 
還入了1-5 樓既展示室參觀....
讀著日本既歷史, 令我記得中學要讀日本歷史的苦況....
特別是那些串極都串錯既日本人名.....

 
下面呢條叫 "金鯱", 是一對的, 分別放係城堡大樑上(上圖可以隱約見到), 當初係作為防火既符咒, 後來成為城主權力的象徵....
可惜係二次大戰中被燒毀, 而家我地見到既"金鯱", 是後來重建出來的.....




 
參觀過後, 係時候做一d 必要做既事, 就係買手信....
首先去左榮一帶逛逛.....到了地下街, 去了三越, 走到累了, 到了Lachic 內既 coffee shop 抖下, 然後前往 Parco, 時時都聽到crew 一到名古屋就話要去行Parco, 但我做了咁多年crew 都未去過, 這次見有時間, 就去望望....
不幸地....係Parco 破財....買了我心愛既髮釵.....
為左唔想再洗咁多錢, 我決定唔再睇自己喜歡的東西, 回酒店附近看看有什麼手信買俾家人...
有些東西很想買, 可惜因為不能雪藏既關係而沒有買....
由於太多東西可以揀, 自己又一時決定唔到買乜 (因為總不能所有東西都買返去麻, 會破產的...),
所以決定去醫肚, 聽日再算.....
這次選擇左JR Takashimaya 樓上既餐廳享用晚餐....
因為星期日的關係, 要等一陣先有位....
而這晚, 係睡得最好的一晚.........

No comments:

Post a Comment