7 December 2009

日本中部 V - 回港

2009.12.07

今日決定連個早餐都skip 埋, 目的就係為左訓多一陣....
然後去了名鐵百貨買了點手信, 就起程去機場.....
可能前4 天行得太多路, 雙腳十分酸痛.....
行半個鐘, 要抖一抖.....
到上機的時候, 已經係黃昏....
再見啦....名古屋.....


 
去到自己既座位時....我發現下圖呢個情況.....
雖然個control unit 變成咁既樣, 但其實仲用到.....
不過個樣真係好肉酸....
咁既位都俾我揀中....要去買六合彩.....
 
回到香港....又係落雨...............
我以為去完呢個trip, 個人會輕鬆返d, 但完全冇乜改變過......
我甚至覺得好似比我想像中嚴重.......
日本中部名古屋  

No comments:

Post a Comment