2 June 2009

好友移城 II - 猪苗代湖 + 磐梯高原

2009.06.02

福島 --> 猪苗代湖 --> 磐梯高原 --> 山形

去第一個景點前, 我地首先就係去酒店後面街攞部車....今年, 很快就搵到間車行 (還記得上年搵左一段時間先搵到.....)
lowbay 渣左大慨一個鐘頭車, 就去到第一個景點 - 猪苗代湖....
猪苗代湖係日本面積第四大湖泊....如果冬天來到的話, 仲會見到有大批天鵝由北面飛黎過冬....
到達後, 我同lowbay 就坐下面呢隻天鵝造型設計的遊覽船繞湖一周.......成1000 yen, 不過又唔覺得有什麼特別, 所以之後的行程都冇再坐呢d 遊覽船....
因為天氣好的關係, 顯得附近的景色都係特別好....




 比起天鵝, 我鍾意隻龜多d...
 
 
遊完猪苗代湖, 我地就去左附近食拉麵.....再渣車出發去磐梯高原.....
可惜後來我地發覺我地輸入的電話號碼並唔係去到磐梯高原, 反而去左另一個城市會津若松....無奈下, 我地只好輸入另一個電話號碼, 靠GPS 去搵返個正確地點..........
結果再花多成個鐘頭先去到磐梯高原, 而到達高原的唯一車路都係要收費既.....不過望返落黎去猪苗代湖的景色係唔錯既.....
兜兜轉轉, lowbay 轉完一個又一個既山路彎, 中途仲錯過了檜原湖, 係調頭的時候...架車係發生左一d 小意外....anyway, 終於到左檜原湖....

 
望一望後, 我地就去附近的另一個景點 - 五色沼....
柳沼

 
青沼

弁天沼

 
深泥沼

赤沼

 

毘沙門沼

由於當時已經成四點幾, 加上條路比較暗, 而旅遊書上又說one way 都要行成個幾鐘....所以我地兩個要係入黑前完成整個行程....這天, 行得比較急....仲有好多昆蟲飛黎飛去...好討厭.........
一來一回, 終於係6 點完成整個行程....走到好累....難得見停車場上只有一兩架車....孤菇就渣著車係停車場內練習一下....
之後我地就渣車出發去山形過夜......雖然是高速公路, 但往山形的公路十分暗....路行難走........
到達山形時已經很夜...幸好有超市係對面......

No comments:

Post a Comment