8 June 2009

好友移城 II - 弘前市蘋果公園 + 龍飛崎

青森 --> 弘前市蘋果公園 --> 龍飛崎 --> 青森

呢一日天色都係麻麻, 但好彩冇落雨....亦由於行程有d 變動, 所以我地早了一日去弘前蘋果公園....
 
好可惜既係....蘋果 8 - 11 月先當造, 所以今次乜都望唔到.....
 難得既兩粒蘋果.........
大蘋果就見唔到, 只去左裡面一間cafe 黎個早lunch....我叫左個咖哩蘋果飯 + 蘋果果凍....

 
lunch 後, 本來想去本州的最北面 - 恐山, 大間崎一帶, 但因為GPS 說要成5 個鐘先去到, 所以我地改了去只需大慨兩個半至三個鐘頭車程既龍飛崎......
龍飛崎位於津輕半島.....亦都算係本州的最北面.....我地架車沿住國道 399 號前往龍飛崎......中途經過十三湖, 不過並不特別......
車子慢慢上斜坡.....一個又一個既急彎.....辛苦哂lowbay....



我地中途係瞭望台停一停, 影下相, 再渣多10 分鐘車, 就會到龍飛崎.........
我地首先向岸邊走下去....但走了一半, 我已經投降......一黎太多昆蟲, 二黎想起一會兒要行返上去, 十分辛苦....三黎再走下去, 睇既野都冇乜特別...都係一樣.....

 然後我地上左去燈塔....望望遠處的北海道..........

 
那晚回到青森市仲係好早, 所以去左station 上面行左一陣, 再去大街搵野食....一邊行, 就發覺完全冇乜野好睇, 同埋發覺青森市冇百貨公司......(可能有, 我地唔知).....最後我地還是返去 station 樓上一間店舖食魚生飯......
由於有d 景點取消左, 又或者俾我地原定的時間早左完成, 所以基本上今次孤菇安排既所有行程都係今日完結哂....
而明天空出的一日....有想過早點回東京shopping...但因為我地租車講好左租到9號, 所以取消左去東京.... 有想過回去猪苗代湖買返孤菇之前想買既手信, 但因為唔順路而取消.....想了一回....決定.............

No comments:

Post a Comment