10 June 2009

好友移城 II - 回到福島

2009.06.09 to 10

青森 --> 盛岡 --> 福島 --> 東京 --> 香港

最後.....我地決定去盛岡的Aeon Mall shopping.....lowbay 只係用左兩小時就到由青森渣到去盛岡.....我地逛左一陣, 就去左foodcourt 醫肚, 我用左400 幾yen 叫左個咖哩飯 + 凍烏冬.....好大份...好抵...但食到我勁飽........其後就去左超市掃貨.....
shopping 完一輪後, 我地係時候渣返車去福島還車........大慨渣了3 個鐘, 就回到福島.......還車的時候, 女職員異常緊張....佢應該一開始就已經見到右前輛既蓋唔見左....我地拎左d 行李出車後等了一會....見到女職員行返入車行後, 有位男職員拎住個蓋出黎, 拍幾拍, 就拍返個蓋上車輛.....咁影拍得上去, 唔怪得咁易甩左啦......
我地再等呀等...其實唔知等緊乜....我地以為要賠....冇耐, 男女職員再出黎, 原來只係想俾返張收條我地, 之後仲問我地去邊, 係唔係去車站....佢可以車我地去.....佢地既服務真係好....整花佢地架車, 佢地都冇出過聲, 仲要送我地去車站......
同lowbay 返酒店放低行李, 見時間仲早, 所以我就開始收拾行李, 今次買既野未算係好多, 但因為LAG 關係, 好多野都要放入 check in bag 內..... 執完一輪後, 我地又去返第一日幫親過的迴轉壽司....當然唔少得食返甜甜的蜜瓜.......
第二日, 我地就拖住重重既行李坐 JR 由福島前往東京, 再轉另一架JR到成田機場..........
回程都幾full, 有不少乘客都戴上口罩....不過戴口罩的感覺一d 都唔好受.....
lowbay 同我都一致認為要再 encore 東北....希望下年有機會吧.........(不過應該唔會再揀summer 去....)
Pics of Tohoku Trip

No comments:

Post a Comment