4 June 2009

好友移城 II - 出羽三山 + 最上峽

2009.06.04

山形 --> 出羽三山 --> 最上峽 --> 秋田

由於之前個日真係行到半死....所以前一晚就睇下旅遊書, 研究下今日原本的行程可唔可以輕鬆d....
今日首先係由孤菇渣上去出羽三山, 出羽三山係羽黑山, 月山, 同埋湯殿山的總稱......月山係三山中最高....湯殿山就比較難去, 所以我地係揀左旅遊書上說較多人去同埋比較易去的羽黑山....而羽黑山海拔較低, 所以四季都上得去....
繼lowbay前日渣車出左小小的意外後, 孤菇今天係highway 上出左小意外....我諗應該有d 嚇親lowbay.... 唔好意思....
大慨兩個半鐘車程, 到左羽黑山的山頂.....上羽黑山山頂那唯一的路, 又收左 400 yen....嗚.... 點解反而d 鄉下地方既人咁識賺錢....
其實遊羽黑山的最好方法就係由山下行到上山頂....不過因為琴日行到好累, 同埋我覺得大部分的景點都分別聚集係山腰同山頂, 加上我地有車....所以我地決定遊完山頂, 再渣車落返山, 行到山腰去....
山上有間三神合祭殿.......





 
行左一陣, 我地就打算渣車落返山....由於我地上羽黑山山頂的唯一道路時, 見到隔離條路係通往月山, 大家就打算試下上月山看看.....渣左成個鐘, 都未到頂....仲要上到某處, 見到封路....(後來看看旅遊書, 7 - 10 中先開放....)最後都要u turn 返落黎.....
雖然上唔到月山, 不過望返落黎的風景係唔錯既......
 
落返山....我地就慢慢步行上山腰.........走了5 分鐘, 經過須賀瀑布....
 

再走多 5-10 分鐘, 就見到羽黑山五重塔.....周圍的樹木都有成 350-500 年樹齡....有一棵仲有成 1000 年樹齡呢!
 遊畢後, 我地就慢慢行返樓梯上去停車場.....如果要行哂整條羽黑山參道, 係要行成 2446級樓梯....(仲犀利過琴日去的山寺....)
我地下一個目的地就係最上峽....
我地幫親左最上峽笆蕉航線, 泛舟暢遊最上川.......

 船夫仲會唱山歌.....唱完一首又一首.....

 
成個船程歷時一個鐘....中途會停站, 俾大家買下小食....而我同lowbay 食完早餐後, 到成下午3 點都未食野, 所以要醫下個肚先........
沿途的景色唔錯.....加上船夫的講解 (雖然我唔知佢講乜, 有時要問lowbay), 覺得要俾成1970 yen 都抵既.....最後船夫仲主動同我地一起合照........

坐完小舟後, 我地就坐返專車回停車場, 而今日的行程就進入尾聲.........
渣了3 個鐘頭車, 終於到左秋田.....係呢度我地遇到d 小問題, 就係搵唔到間酒店的停車場....因為一向我地住既酒店, 停車場都係埋那座 building 內, 但呢間就唔同...因為酒店係與某商場係連接的....所以停車場原來係商場隔離......而我地經過左好多次呢個停車場, 但成日都以為係屬於商場/車站的停車場而冇入到去....後來經lowbay 入酒店問過後, 我地先恍然大悟......
泊好車後, 我地食多晚豬扒飯.....我覺得今晚好食d, 因為今晚係即叫即整....

No comments:

Post a Comment