22 June 2009

行去柏斯

2009.06.20 to 22
第 413 次飛行

這班機到柏斯, 辛苦過之前做過既柏斯機....
乘客連係夜晚都不斷咁飲飲飲.....
成程機都"dun" 到七彩.........
而最灰都應該係機上很多東西都壞了...
電視機壞了....reset 再reset.....
power 明明著了綠燈, 但叉唔到電......
reading light 長著, 幫乘客reset 過後, 仲衰, 又著, 又熄, 好似閃燈...雖然我已經offer 左eye mask 俾佢, 但佢冇戴上我都冇辦法....最後梗係俾乘客對我既機關槍投訴......係冇reading light cover 的情況下, 老總同阿姐想了另一個方法......
beverage maker "brew" button 又時好時壞...
連我個邊既洗手間的門鎖也壞了點, 令有位客人被困係洗手間差d 返唔到出黎......
後來我無奈地說......點解好似我掂過既野都有問題既?
係度感謝各同事的幫忙.....
同埋希望我partner 早點康復......
來回柏斯各 7 個幾小時, 孤菇都沒有點休息過....簡直係行去柏斯, 再行返黎香港....做完班機後, 都仲唔覺得太累....但睡了一覺後, 就感覺到雙腳好似唔屬於自己.......
那刻, 終於覺得自己累了.......
 

No comments:

Post a Comment