22 January 2009

第 386 次飛行

2009.01.18 to 22
第 386 次飛行

今次....係公司一年一度roster 俾我既 paris.....
本來想 swap 走, 但最後都唔成功....
一上機, 已經遇上不幸既野....我地上到機, 差唔多做哂d ground preparation 咁濟.....點知老總忽然做announcement....說: "we are going to change aircraft!!!! so pls don't prepare anything yet..."
 
結果我地真係要轉機, 原因係.....聽佢地話....landing gear 出左問題.....又聽說....呢架機都係o岩o岩係廠出黎....咁點解o岩o岩係廠出黎都會仲有問題....咁入廠做乜????
結果我地要上返has bus 去另一架機.....餐都仲係用返去 paris 既餐, 其他野就用哂原本俾london既...而我地亦都係上左原本今晚去london 既機.....出發去巴黎去...............前後delay 左 1個鐘.........
其實除左allowance 吸引我之外, 我一向都唔係太鍾意做paris 機.....做第一餐時, 有幾個客係咁要我講法文, 我都唔識講, 我一話我唔識講, 佢地就黑我面.....絕對係有歧視成份....我心諗....你唔識聽英文我都未歧視你.....你做乜歧視我唔識法文?!
中國人都唔見係好好.....話說我serve 餐時, 又俾我遇到一個常見既情況.....今日我地既choice 係 pork with potato, chix with rice, 同埋pasta....太太就話要 pork with potato...而貌似陳水扁既男人(sorry, 你個樣真係好似佢....=.=)就同我講:"我又想食豬, 又想食飯喎, 咁點算?" 我心諗:"你想咁食, 你米去到paris 落左機自己去食囉...."
咁我當然冇咁同佢講啦.....我suggest佢食雞飯,咁佢就可以同佢老婆share 麻....點知佢話: "um....諗諗下, 我都係想食豬....."

完左第一餐後, 出現左兩位有問題既客人.....一位好無理取鬧, 第一餐問佢食唔食野, 佢話唔食, 點知後來自己醒左, 就入galley鬧同事話冇人serve 佢....仲鬧老總, 同丟哂d 野去同事度.....真係有點過分....而另一位, 長期企係door 4 galley 對住我同另一個crew 傻笑著....到有氣流, seat belt sign on 時, 我地點同佢講, 佢都唔肯返埋位.....繼續企係 door 4 度傻笑.....同不斷飲 sprite.....後來阿姐黎到, 成功叫走左佢.....但點知....佢唔係返埋位, 而係訓左係 door 3 crew seat 後面既 area.....訓左好一陣子, 我地先搵到佢.....以我地所知, 佢唔可以咁樣訓, 不過老總說ok 喎....不了了之.....
終於到左paris.....好凍啊~~! 仲落雨..............
去酒店途中仲塞車, 塞左成兩個鐘先到酒店, 好彩車上一早準備左一d 飽飽, 朱古力仲有爆谷俾我地享用.........
 一路上, 我partner 同我講做呢班機仲唔開心過做印度機....我完全明白佢既感受.....因為d 客真係好難搞....唉......

 我只可以同講....只係一班機....唔好太介懷...一切都過左去吧...........

這兩天係paris, 完全冇出到街, 一邊係房上網, 一邊睇哂呢3 個wk 既珠光寶氣.....
到check out 個陣, 仲諗住找左internet 氣數, 點知個staff 說:"starting from january, it's free~~!" 嘩!!! 本身我已經覺得係paris 上網唔算太貴.....但而家仲要唔洗錢......即係除左俾porter 個1-2 euros 外, 我成份零用錢都冇用過......今次肥仔啦....呵呵~~!
回程...loading 不斷上升...最糟就係有成around 10 行既客係冇choice....死唔死???  我就覺得好攞命.....
10 行 * 5 個客 = 至少 50 個sorry......

又回到香港......d 骨又開始痛......梗係因為訓 jumbo 既 crew bunk 而出事....唉...........

No comments:

Post a Comment