15 January 2009

重臨杜拜

2009.01.12 to 15
第 385 次飛行

很久都冇去過杜拜啦....今次係好好彩既情況下, swap 完又swap, 終於換到返黎....
客人大部分都唔錯啊.....就算有成多個10 行都冇choice 揀, 佢地都還可以.... (不過當然都有人黑我面啦.....不過我咋睇唔到...睇唔到....睇唔到......)
去個程, 仲遇到位大爺....一坐低, 佢就係個位度係咁叫: "where is my table??? where is my table???" 因為佢坐個行, 咁o岩係一行4 個位同一行3 個位既交界.....而佢就坐係一行3 個位既其中一個, 所以d 臺會放左係armrest 內....於是我同佢講...."it's inside the armrest which is under your arm...."但佢好似聽唔到我講乜咁, 仲係咁問我張臺係邊......仲話: " u give me back the table!!!!" 完全亳無禮貌可言.....真係好想成個tray 飛埋去....
 
後來service 時....成日要飲水唔緊要, 但唔該都冇聲, 態度又唔好....真係好唔鍾意佢.........

總括黎講, 整個flight 都順利.....係回程臨landing 個service 好 rush, 因為比原定時間早左descent, 我地準備做service 時, First officer 竟然打黎話仲有 10 分鐘就descent???!!!!
 
幸好只係派 snack box 咋, 唔係實做唔切......至於個stay....沒有去特別既地方, 新既 dubai mall 都冇去到... (可能有機會下次去吧.....)但整個stay.....是十分快樂的啊.............

如果個stay 仲耐d 就好囉.......

No comments:

Post a Comment