29 January 2009

Port sick 好唔好?

2009.01.29

近日, 有好幾位朋友兼空服都不斷問我同一個問題: 我port 唔port sick 好....
原因有好多...
1. 年三十, 新年頭幾日唔想等standby call
2. 隻aircraft 又樣衰, 仲要full load
3. 老總係 top 10 黎...
4. 好唔鍾意飛 turn....
其實以上既情況會有邊個想呢? 我夠4 樣都唔想啦....米都係要飛!
有時我會覺得, 你避得幾多? 遲早有一日你都要去做.....
衰d 咁講....有時你越避, 個天可能越係要你咁.....
最搞笑既係, 佢地明明都決定左要 port sick, 仲要問我port 唔port 好....
我叫佢地不如快快脆脆做鬼左去....佢地就大條道理同我講1,2,3,4,5..等等既原因....
既然你都決定左, 仲問我黎做乜??
有同事仲同我講埋下個月已經打算 port 邊幾班....
身為朋友...我又唔會話佢地, 只好送上祝福同勸告: 小心一陣俾公司捉到你成日都係port 個d 類型既機.....
我唔係幫住公司....只係有時我覺得同事port 得太過分....
曾經有人同我講, 佢long turn 又唔鍾意做, short turn 又唔鍾意做, 澳洲機又唔鍾意做, 因為冇rest, 美加機有得rest, 你又兼飛行時間太長, 所以你只係鍾意做歐洲機.......
那一刻, 我真係好想爆一句: " 你不如唔好做呢份工..."
唉...你地 port sick, standby 緊既crew 都好慘............唉........講完.........

No comments:

Post a Comment